trapezius trainen, hoe doe jij dat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fit4free View Post
    Is Mart nog wel eens online?
    Best veel van hem geleerd.
    Hij zit alleen nog op MB, daar kan hij mensen bannen die het niet met hem eens zijn.
    Hij ligt wel behoorlijk in de kreukels, moet gedotterd worden. BB is toch zo'n gezonde sport hè......

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Hij zit alleen nog op MB, daar kan hij mensen bannen die het niet met hem eens zijn.
      Hij ligt wel behoorlijk in de kreukels, moet gedotterd worden. BB is toch zo'n gezonde sport hè......
      Ik las al geen berichten meer.
      Ik wist niet dat hij zo was.
      Heeft hij last van zijn ader? of bedoel je iets anders met moet gedotterd worden.

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Martin staat er veel beter bij op 't podium
        Martin Noppert @ YBF Open NK 2012 - YouTube
        Van alle muziek waar je uit kan kiezen op een podium, kom je met dit ?!
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hij heeft iets aan ze hart. En kan wss geen bb meer doen wel kut ofc hij was geen onaardige vent moet ik zeggen.. En zoiets gun je niemand uiteraard.

Comment

ja nu je het zegt. heb je gelijk in

Comment

Originally posted by fit4free View Post
              Ik las al geen berichten meer.
              Ik wist niet dat hij zo was.
              Heeft hij last van zijn ader? of bedoel je iets anders met moet gedotterd worden.
              Lekke hartklep, dus hart moest harder werken en gaat groeien. Combineer dat met AAS gebruik wat die groei vast nog versterkt en/of het hart nog harder laat werken door hogere bloeddruk en je hebt een goed recept om je kransslagaders afgekneld te krijgen. Als die dan ook nog aardig dichtgeslibt zitten is het helemaal feest.
              Het is te hopen dat het dotteren uitkomst biedt, hij heeft wel een gezin.....

Comment

Lekke hartklep, dus hart moest harder werken en gaat groeien. Combineer dat met AAS gebruik wat die groei vast nog versterkt en/of het hart nog harder laat werken door hogere bloeddruk en je hebt een goed recept om je kransslagaders afgekneld te krijgen. Als die dan ook nog aardig dichtgeslibt zitten is het helemaal feest.
                Het is te hopen dat het dotteren uitkomst biedt, hij heeft wel een gezin.....
                Klinkt ernstig. Hij had het er meerdere malen over in dit forum dat hij tijdens de training zwarte vlekken en sterretjes zag.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Die kransslagader zit dicht bij hem, maar naar eigen zeggen komt het wel goed met hem. Zo te lezen op MB. Hoop het voor hem en z`n vrouw...

Comment

Haha oh god. Volgens mij moet iemand hier nodig gaan deadliften.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mijn pa heeft ook een kransslagader gedottert gehad. Ze hebben er daarna een stent in geplaatst. Dat is een soort van buisje in de vernauwing die het wat ruimer maakt. Bij zo'n dingen zie je maar weer dat AAS ook negatieve kanten heeft. Wel sneu voor Martin, hopelijk komt alles nog goed
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Heb je wel eens die foto's van Mart gezien toen hij begon? De beste man had een enorme pens en zijn levensstijl was behoorlijk slecht, ik meende dat hij ook daarbij rookte. Dat kan de dichtslibbende aderen hebben veroorzaakt, misschien wel meer dan de AAS.

Aparte vogel die Martin, maar ik las zijn posts graag. Jammer dat hij niet meer op
                        BN zit.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                          Mijn pa heeft ook een kransslagader gedottert gehad. Ze hebben er daarna een stent in geplaatst. Dat is een soort van buisje in de vernauwing die het wat ruimer maakt. Bij zo'n dingen zie je maar weer dat AAS ook negatieve kanten heeft. Wel sneu voor Martin, hopelijk komt alles nog goed

Dat was allang bekend voor je hoop ik?

Sterkte martin

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Heb je wel eens die foto's van Mart gezien toen hij begon? De beste man had een enorme pens en zijn levensstijl was behoorlijk slecht, ik meende dat hij ook daarbij rookte. Dat kan de dichtslibbende aderen hebben veroorzaakt, misschien wel meer dan de AAS.

Aparte vogel die Martin, maar ik las zijn posts graag. Jammer dat hij niet meer op
                            BN zit.
                            Goed lezen; dichtslibben komt ws door de redenen die je noemt, vergroten van de hartspier wordt ws bevorderd door de AAS.

Comment

Goed lezen; dichtslibben komt ws door de redenen die je noemt, vergroten van de hartspier wordt ws bevorderd door de AAS.

Misschien moet je zelf wat beter lezen.

Comment

Een lekke hartklep kan sowieso op den duur voor een vergroot hart zorgen. Waarom denk je dat er zoveel hart en vaatziekten zijn op de wereld? Of komt dat ook door AAS gebruik? Ik vind het nogal kort door de bocht om meteen de schuld bij AS te leggen. Niemand hier weet hoeveel hij gebruikte.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X