Hey beste bn'ers
Hier zal ik al mijn vragen posten mbt DC training.
Ik heb het artikel gelezen alleen was niet echt alles helder, vooral het stukje van extreme stretching.
Wat ik tot nu toe heb.
Standard trainingschema DC
Ma:borst/schouders/tricep/rug wijdte/rug dikte
Di:rust
Wo:biceps/onderarmen/hamstrings/calves/quads
Do:rust
Vrij:-zie maandag-
Za:rust
Zo:rust
Ma:-zie woensdag-
Dus in ware verschuift de training elke keer
De oefeningen die het meest geschikt zijn staan in het artikel
-2 tot 5 opwarm sets
-3 werksets per body part
-eerste werkset moet fail bij 6-10 rep ligen, tweede werkset moet fail bij 2-4 ligen, 3e werkset moet fail bij 1-2 reps ligen
-reps worden negatief uitgevoerd (6-8 sec.) (op een paar na)
-na 1 set 12-15x diepe ademhalingen (ruw gezegt 22sec.) op een paar oef. Na
-3 schema's voor die trainingen door jou geselecteerde oefeningen(stel A,B,C voor borst train je op je eerste training A dan B dan C daarna begint het weer opnieuw)
-bij elk trainingschema/werkset/oefening moet je altijd boven de vorige training zitten in gewicht, als je een keer je dag niet heb moet je hetzelfde gewicht pakken maar met minimaal +2 reps bij elke werkset
Alleen extreme stretching snap ik dus niet, heeft iemand de originele filmpjes van stretching DC?
Hier zal ik al mijn vragen posten mbt DC training.
Ik heb het artikel gelezen alleen was niet echt alles helder, vooral het stukje van extreme stretching.
Wat ik tot nu toe heb.
Standard trainingschema DC
Ma:borst/schouders/tricep/rug wijdte/rug dikte
Di:rust
Wo:biceps/onderarmen/hamstrings/calves/quads
Do:rust
Vrij:-zie maandag-
Za:rust
Zo:rust
Ma:-zie woensdag-
Dus in ware verschuift de training elke keer
De oefeningen die het meest geschikt zijn staan in het artikel
-2 tot 5 opwarm sets
-3 werksets per body part
-eerste werkset moet fail bij 6-10 rep ligen, tweede werkset moet fail bij 2-4 ligen, 3e werkset moet fail bij 1-2 reps ligen
-reps worden negatief uitgevoerd (6-8 sec.) (op een paar na)
-na 1 set 12-15x diepe ademhalingen (ruw gezegt 22sec.) op een paar oef. Na
-3 schema's voor die trainingen door jou geselecteerde oefeningen(stel A,B,C voor borst train je op je eerste training A dan B dan C daarna begint het weer opnieuw)
-bij elk trainingschema/werkset/oefening moet je altijd boven de vorige training zitten in gewicht, als je een keer je dag niet heb moet je hetzelfde gewicht pakken maar met minimaal +2 reps bij elke werkset
Alleen extreme stretching snap ik dus niet, heeft iemand de originele filmpjes van stretching DC?
Comment