Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nieuweling View Post
    hmm mja ik heb het al gekocht :s beetje zonde van t geld, ga t gewoon proberen dan 6 weekjes kan toch niet zóveel kwaad lijkt me??
    ik eet al wel veel dus dat zit goed, trainen zit ook wel goed als ik een beetje bij de stickies kijk toch ??

gr nieuweling
    Ik zou zeggen, zoek het lekker uit! Je krijgt hier advies van zeer ervaren jongens, maar je luistert niet. Als jij graag je lichaam wil verpesten (lever, aanhechtingen, spieren, botten etc) moet je dat vooral doen. Mijn idee is dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor zijn lijf en wat erin gestopt wordt. Hopelijk krijg je de resultaten die je wil, maar ik betwijfel het. Succes in ieder geval.
    Train hard or go hormone

Comment

nieuweling je bent nog jong als je nu winstrol gaat gebruiken dan sluit jouw lichaam zijn hormoon productie bijna helemaal af dus dat betekend
      kaal worden
      als je kinderen wilt kun je dat niet meer doen door je impotentie
      na winstrol ga je amper iets aankomen hoeveel je ook traint
      en waarschijnlijk ook nog depressie

geloof me ik heb het vaak overwogen maar gewoon niet doen die pillen door verkopen of gewoon bewaren
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

kan je er kaal van worden zeg je?????????

Comment

ja dat zou kunnen
          Dangers Of Steroids

het eest gedeelte
          overigens dit zijn niet alle gevaren maar een paar, het is een goed voorbeeld

High blood pressure and heart disease
          Liver damage and cancers
          Stroke and blood clots
          Urinary and bowel problems, such as diarrhea
          Headaches, aching joints, and muscle cramps
          Nausea and vomiting
          Sleep problems
          Increased risk of ligament and tendon injuries
          Severe acne, especially on face and back
          Baldness

Comment

kan je er kaal van worden zeg je?????????

je kan inderdaad haaruitval krijgen met anabolica.
            je legt je testosteronproductie stil, kan er agressief mee worden enz enz enz.
            Het wordt niet voor niks afgeraden.

Plus wat kabaffel zegt, de kans is groot dat je na je kuurtje nog weinig groei zal hebben zonder spul. De resultaten zullen je flink tegen gaan staan.

Laat het spul gewoon een jaar in de kast liggen en kijk dan nog eens of je het echt wel nodig zou hebben.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ondanks alle goede adviezen die hier zijn gegeven wil het nog niet echt goed luisteren.
              ik denk dat de manier van leren bij deze nieuweling is alles uit te proberen en vervolgens na 3 maanden in een depressie zitten met amper gegroeide spieren.
              op dat moment zal hij zich realiseren dat hij beter naar de tips had kunnen luisteren.
              ik begin haast wel te denken aan een troll :/
              kan toch niet serieus zijn dat iemand anabolen koopt, maar nog nooit van eiwitshakes/creatine/voedingspatroon heeft gehoord.
              en wat ik tot zover heb gelezen zit hij ook niet eens bij een sportschool.
              vaagheid op maximaal hier
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by Catty View Post
                ondanks alle goede adviezen die hier zijn gegeven wil het nog niet echt goed luisteren.
                ik denk dat de manier van leren bij deze nieuweling is alles uit te proberen en vervolgens na 3 maanden in een depressie zitten met amper gegroeide spieren.
                op dat moment zal hij zich realiseren dat hij beter naar de tips had kunnen luisteren.
                ik begin haast wel te denken aan een troll :/
                kan toch niet serieus zijn dat iemand anabolen koopt, maar nog nooit van eiwitshakes/creatine/voedingspatroon heeft gehoord.
                en wat ik tot zover heb gelezen zit hij ook niet eens bij een sportschool.
                vaagheid op maximaal hier
                We kunnen alleen maar hopen dat hij naar onze tips luistert.
                Hier boos om worden heeft geen zin, we moeten gericht advies geven en daar hoort boos worden niet bij ik denk overigens ook dat hij naar ons beter luistert als wij aardig zijn.

Comment

ik ben als de dood voor mn haren.. maar een jaar lang trainen duurt ook zo lang.. zucht..

Comment

ik ben als de dood voor mn haren.. maar een jaar lang trainen duurt ook zo lang.. zucht..
                    Slappe zak!

Ga eens nadenken over je motivatie, want volgens mij schort het daar aan.
                    Train hard or go hormone

Comment

Je krijgt trouwens ook puisten en een hoop dus als je er nu al last van hebt (ik weet niet of dit zo is)
                      maar dan ben je met anabolen echt de zak

Comment

1 jaar trainen is zeker lang maar denk eens na! mij heeft 1 jaar trainen opgeleverd 10kilo waar ik wel blij mee ben redelijke ervaring met sporten. en over voeding. en ik kan nog groeien, me leuter komt nog omhoog! krijg nog kinderen en een bos haar op me hoofd! denk aan je toekomst niet hoe je er nu uit ziet het kan alleen beter!

Comment

oke duidelijk, maar zijn 140 gram eiwitten minimaal genoeg voor spiermassa groei?? (dat is mijn gewicht x 2)

Comment

oke duidelijk, maar zijn 140 gram eiwitten minimaal genoeg voor spiermassa groei?? (dat is mijn gewicht x 2)
                            ik denk nu dat je nog weinig nuttige informatie gaat krijgen als je advies van ons wil moet je het wel accepteren en niet alleen het advies wat jou goed in de oren klinkt

Comment

ja rot dan op uit me onderwerp kutjong.

ik vraag of ik wintrol kan nemen en dat is goed genoeg volges me vriend. alleen zeggen jullie allerlei andere dingen waar ik dan weer ga van twijfelen.
                              waarom moet ik uberhoubt een jaar wachten, jullie zitten er toch ook vol van......

Comment

ja rot dan op uit me onderwerp kutjong.

ik vraag of ik wintrol kan nemen en dat is goed genoeg volges me vriend. alleen zeggen jullie allerlei andere dingen waar ik dan weer ga van twijfelen.
                                waarom moet ik uberhoubt een jaar wachten, jullie zitten er toch ook vol van......
                                Nou nou... speciaal voor jou dan een beleefde reactie van mij:

1. wie respect wil, kan beter zelf respect tonen.
                                2. er is niet één waarheid in het leven, niet die van jou, niet die van je vriend en niet die van internet, sta open voor verschillende inzichten en vorm je eigen mening
                                3. niets "moet", helaas kent het leven geen snelle oplossingen anders liep de halve mannelijke bevolking breed rond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X