Originally posted by nieuweling
View Post
Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Train hard or go hormone
-
nieuweling je bent nog jong als je nu winstrol gaat gebruiken dan sluit jouw lichaam zijn hormoon productie bijna helemaal af dus dat betekend
kaal worden
als je kinderen wilt kun je dat niet meer doen door je impotentie
na winstrol ga je amper iets aankomen hoeveel je ook traint
en waarschijnlijk ook nog depressie
geloof me ik heb het vaak overwogen maar gewoon niet doen die pillen door verkopen of gewoon bewarenThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
ja dat zou kunnen
Dangers Of Steroids
het eest gedeelte
overigens dit zijn niet alle gevaren maar een paar, het is een goed voorbeeld
High blood pressure and heart disease
Liver damage and cancers
Stroke and blood clots
Urinary and bowel problems, such as diarrhea
Headaches, aching joints, and muscle cramps
Nausea and vomiting
Sleep problems
Increased risk of ligament and tendon injuries
Severe acne, especially on face and back
BaldnessThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postkan je er kaal van worden zeg je?????????
je kan inderdaad haaruitval krijgen met anabolica.
je legt je testosteronproductie stil, kan er agressief mee worden enz enz enz.
Het wordt niet voor niks afgeraden.
Plus wat kabaffel zegt, de kans is groot dat je na je kuurtje nog weinig groei zal hebben zonder spul. De resultaten zullen je flink tegen gaan staan.
Laat het spul gewoon een jaar in de kast liggen en kijk dan nog eens of je het echt wel nodig zou hebben.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ondanks alle goede adviezen die hier zijn gegeven wil het nog niet echt goed luisteren.
ik denk dat de manier van leren bij deze nieuweling is alles uit te proberen en vervolgens na 3 maanden in een depressie zitten met amper gegroeide spieren.
op dat moment zal hij zich realiseren dat hij beter naar de tips had kunnen luisteren.
ik begin haast wel te denken aan een troll :/
kan toch niet serieus zijn dat iemand anabolen koopt, maar nog nooit van eiwitshakes/creatine/voedingspatroon heeft gehoord.
en wat ik tot zover heb gelezen zit hij ook niet eens bij een sportschool.
vaagheid op maximaal hierBP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Originally posted by Catty View Postondanks alle goede adviezen die hier zijn gegeven wil het nog niet echt goed luisteren.
ik denk dat de manier van leren bij deze nieuweling is alles uit te proberen en vervolgens na 3 maanden in een depressie zitten met amper gegroeide spieren.
op dat moment zal hij zich realiseren dat hij beter naar de tips had kunnen luisteren.
ik begin haast wel te denken aan een troll :/
kan toch niet serieus zijn dat iemand anabolen koopt, maar nog nooit van eiwitshakes/creatine/voedingspatroon heeft gehoord.
en wat ik tot zover heb gelezen zit hij ook niet eens bij een sportschool.
vaagheid op maximaal hier
Hier boos om worden heeft geen zin, we moeten gericht advies geven en daar hoort boos worden niet bij ik denk overigens ook dat hij naar ons beter luistert als wij aardig zijn.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postik ben als de dood voor mn haren.. maar een jaar lang trainen duurt ook zo lang.. zucht..
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postoke duidelijk, maar zijn 140 gram eiwitten minimaal genoeg voor spiermassa groei?? (dat is mijn gewicht x 2)There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postja rot dan op uit me onderwerp kutjong.
ik vraag of ik wintrol kan nemen en dat is goed genoeg volges me vriend. alleen zeggen jullie allerlei andere dingen waar ik dan weer ga van twijfelen.
waarom moet ik uberhoubt een jaar wachten, jullie zitten er toch ook vol van......
1. wie respect wil, kan beter zelf respect tonen.
2. er is niet één waarheid in het leven, niet die van jou, niet die van je vriend en niet die van internet, sta open voor verschillende inzichten en vorm je eigen mening
3. niets "moet", helaas kent het leven geen snelle oplossingen anders liep de halve mannelijke bevolking breed rond
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: