+ 1 okidoki71
Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik ben wel benieuwd hoe groot jullie biceps dan wel niet zijn. ik kan niet eens foto's van jullie zien. dus of het een groot verschil zal zijn... twijfels lopen erg hoog. ook zijn er maar 2 mensen die in dat topic iets geschreven hebben..... als het echt zou werken, waarom zijn er dan meerdere mensen die dit niet doen??
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postik zit op voetbal, en daar train ik al mijn benen goed genoeg, ze zijn altijd vol gepompd.
en ik zou graag bewijs willen zien dat je benen zorgen dat je bovenlichaam harder groeit, vind het maar een raar verhaaltje
Waarom vraag je nog om hulp als je het toch niet aangrijpt? Je had bijvoorbeeld kunnen vragen: "god, wat interessant, maar hoe kan het dat je sneller groeit als je ook je benen traint?"
Mijn advies:
Stop die steroïden in je mik, ga alleen maar borst en buik trainen, en sta voor lul over een jaar op het strand. En het feit dat je strant schrijft zegt al genoeg over jouw intellect.
Kan me niet voorstellen dat iemand jou nog wil helpen....Train hard or go hormone
Comment
-
Ik denk dat dit weer een alter ego van een geband lid is of iets in die richting.
Ik wens hem veel geluk verder, maar volgens mij kunnen we er beter maar geen tijd meer aan besteden."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postik ben wel benieuwd hoe groot jullie biceps dan wel niet zijn. ik kan niet eens foto's van jullie zien. dus of het een groot verschil zal zijn... twijfels lopen erg hoog. ook zijn er maar 2 mensen die in dat topic iets geschreven hebben..... als het echt zou werken, waarom zijn er dan meerdere mensen die dit niet doen??
Mijn vraag aan jou is, waarom wil je gespierd zijn voor meisjes? Om ze easier te krijgen denk je toch?
Oftwel je bent best onzeker over jezelf, ik denk dat een vrouw eerder valt op zekere mannen dan ''gespierde'' mannen.
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postik wil breeder worden voor chickies ja, dat heb je goed.
ik heb de stikies door gelezen... snap alleen niet waarom je nu geen winstrol mag gebruiken en over ene jaar wel, heb er nog geen 1 goed antwoord van gezien naast dat je je haren kan verliezen
Comment
-
Ondertussen onder de kerstboom van TS.Attached Files
Comment
-
Originally posted by nieuweling View Postik wil breeder worden voor chickies ja, dat heb je goed.
ik heb de stikies door gelezen... snap alleen niet waarom je nu geen winstrol mag gebruiken en over ene jaar wel, heb er nog geen 1 goed antwoord van gezien naast dat je je haren kan verliezen
Originally posted by nieuweling View PostDag allemaal
die ene dunne jongen geweest zonder armspieren, en ik wil dit veranderen.
ik denk dat de kans nu goed is omdat het geen zomer meer is en ik niet zo dom ben om te geloven dat je in een paar weken al gespierd kan zijn.
mijn doelen zijn dus ook om met de volgende zomer zeker een buikspieren wil hebben, omdat ik dit ook eens wil mee maken en ik schaam me voor me armspieren
ik hoop dus ook dat ik hier geholpen kan worden
bedankt alvastOriginally posted by nieuweling View Postokee mijn eetschema is als volgt;
8u: brinta
10u: brood met pindakaas en een shake
13u: rijst met kip
16u: rijst met kip
18u: rijst met kip en groente
voor het slapen kwark en caseine zodat ik geen spiermassa verlies tijdens het slapen. (iets met katabole stand? ik had dit gelezen op het internet)
mensen denken mild over kuren. het kost echter meer toeweiding, egoisme en doorzettingsvermogen dan normaal. als je dat niet hebt zullen je armen weer net zo zijn als voor de kuur. verder heb je nog geen ervaring van je eigen lichaam hoe het op dingen reageert als ik zo lees of enig benul van hoe zwaar deze LEVENSSTYLE kan zijn. het is niet even sporten eten en je bent groot. daar gaat tijd in zitten
wil je toch kuren. doe het lekker en ga hier niet zeuren over dat wij je niet van gedachten hebben willen veranderen.
Naast de mogelijke haaruitval zal het je zin in normaal trainen erna doen laten afnemen, het naturel trainen moeilijker maken omdat het stukken trager gaat.
aangezien je zelf aangeeft dat je een schrale ecto bent en je schaamt voor je zelf. moet juist jij je nou diep gaan schamen dat je nu al steroids denkt zonder enige trainingservaring. schud deze post je niet wakker, doe dan waar je zin in hebt. blijkbaar heb je dan toch al je keuze gemaakt.
succes
Comment
-
gynecomastia, oftewel de vorming van borst-weefsel onder de tepels bij mannen. Ook wel 'bitch tits' genaamd. Dit kan alleen operatief worden opgelost
haaruitval
acné
vasthouden van water
leververgiftiging
verkleining van de testikels
terugval
geen zin meer om te trainen
drang om weer ON te gaan omdat het nu te langzaam gaat
Als je ON bent moet je echt ervoor leven en niet denken dat het voor de chiks is.
zoals slaap +- 10uur per nacht de overige 14uur ben je aan het eten of trainen.
Dit dag in dag uit, geen cheat maaltijd of maar iets van je schema afwijken.
altijd vroeg naar bed om je uurtjes slaap te pakken dus niet uit gaan of iets want je moet de volgende dag weer voor 200% ertegenaan gaan.
ga je naar vrienden neem al je maaltijden mee enz enz.
En waarom je later beter eraan kan beginnen is omdat je je hele lichaam niet kent, ik train nu alweer bijna 5jaar en ken mij lichaam ook nog niet goed genoeg om eraan te beginnen, je moet precies weten wanneer je groeit, op gewicht blijft of afvalt.
Je moet weten hoe je lichaam op verschillende trainingsstijlen reageert.
Je moet weten hoeveel slaap je nodig hebt per nacht en niet wat het gemiddele is voor mensen.
Je moet je waardes kennen van je bloed, lever enz.
kortom doe dit over een jaar of 10 of nooit!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by leget35zoals jullie zien ben ik een nieuwe member, hallo!
ik doe aan fitness en zocht op google voor wat informatie, en kwam via links hier terecht, en keek dus eens rond en dacht, laat ik mij even aanmelden zodat ik ook eens geholpen kan worden..
ik sport dus 5 keer per week, mijn fitness instructeur heeft mij deze schema gegeven en vind hem best fijn, hij zegt dat ik hier sterk kan van worden, dit merk ik ook, ik volg het 2 weken:
maandag:borst biceps buik
dinsdag: schouders buik
woensdag: armen buik
donderdag: borst rug
vrijdag: schouders buik
zaterdag en zondag sport ik niet maar doe ik wel push ups en buikspieren
ik eet verder ook goed, ik eet in de ochtend, althans probeer ik dit wel want ik heb hier moeite mee, ik eet dan 2 broodjes kaas, tot het avond eten eet ik waar ik zin in heb.. een weightgainer shake of soms wat chips of fruit (mijn vader was vroeger ook bodybuilder, hij zegt dat veel fruit goed is) en ik eet 2 borden avond eten.
ik wil ook eiwitten kopen want in de sportschool zegt een jongen dat je daar sterker van word. verder wil ik niet aan een creatine kuur, dat vind k nog te gevaarlijk
Gepost vanaf uwen IP.
Originally posted by nieuweling View PostDag allemaal
zoals jullie zien ben ik nieuw, en zal dus ook een korte intro geven over mezelf.
ik ben jaren lang die ene dunne jongen geweest zonder armspieren, en ik wil dit veranderen.
ik denk dat de kans nu goed is omdat het geen zomer meer is en ik niet zo dom ben om te geloven dat je in een paar weken al gespierd kan zijn.
mijn doelen zijn dus ook om met de volgende zomer zeker een buikspieren wil hebben, omdat ik dit ook eens wil mee maken en ik schaam me voor me armspieren
ik hoop dus ook dat ik hier geholpen kan worden
bedankt alvast
Good bye.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: