FB schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je verschillende dumbbells hebt en een bankje, dan kan je enorm veel doen. Zo kan je een mooie basis bouwen voor als je wel oud genoeg bent om te sporten.
    Train hard or go hormone

Comment

Wat een faggets. Ik zou aan ze vragen of ze met een onderbouwing kunnen komen!

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Als je verschillende dumbbells hebt en een bankje, dan kan je enorm veel doen. Zo kan je een mooie basis bouwen voor als je wel oud genoeg bent om te sporten.
        doe ik gelukkig al nu, maar ik las een paar berichten terug dat ik m'n benen niet echt hard train.. barbbel kopen? wat denken jullie? of kan het ook gewoon met je dumbbells? ja, ik snap wel dat het er ook mee kan maar werkt het net zo goed of is een barbbel toch beter?

Comment

Originally posted by Silk View Post
          Wat een faggets. Ik zou aan ze vragen of ze met een onderbouwing kunnen komen!
          haha en dat is?

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
            doe ik gelukkig al nu, maar ik las een paar berichten terug dat ik m'n benen niet echt hard train.. barbbel kopen? wat denken jullie? of kan het ook gewoon met je dumbbells? ja, ik snap wel dat het er ook mee kan maar werkt het net zo goed of is een barbbel toch beter?
            Lunges met dumbbells kunnen prima hoor.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Lunges met dumbbells kunnen prima hoor.
              klopt, wat denk je van squats?

Comment

wat denken jullie?

Comment

hoeveel kg zijn je dumbells dan?
                  Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                  Doel eind 2015: 100kg
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                    hoeveel kg zijn je dumbells dan?
                    16 kg

Comment

ik zou toch proberen de sportschool in te komen, anders met toestemming van je ouders oid. 16 kg is wel leuk voor je biceps voorlopig maar qua lunges en bench press word het al snel te ligt. Squats en deadlifts al helemaal

Comment

Originally posted by STED View Post
                        ik zou toch proberen de sportschool in te komen, anders met toestemming van je ouders oid. 16 kg is wel leuk voor je biceps voorlopig maar qua lunges en bench press word het al snel te ligt. Squats en deadlifts al helemaal
                        okee, ik ga het toch proberen!

Comment

de sportschool in de komen

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
                            de sportschool in de komen
                            Ik zal voor je duimen. Zeg ze dat je goede begeleiding krijgt op afstand.

Comment

[quote=Silk;888654]Ik zal voor je duimen. Zeg ze dat je goede begeleiding krijgt op afstand.[/quote
                              haha thx!

Comment

ik zou toch gaan voor een barbell en gewichten.. als ze jonge mensen weigeren denk ik niet dat ze je daar ook ooit zwaar gaan laten squatten en deadliften. ik kan mis zijn maar alsje gaat informeren vraag dat dan zeker op voorhand.
                                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X