Hix training ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    ouwe mafkees, hahaha

Heb net even gekeken wat mijn PR had moeten zijn vroeger met squat......tussen de 350 en 375.........slaat nergens op. Ik zal misschien de 300 gehaald kunnen hebben, maar meer echt niet.
    300 kg is een zeer respectabel gewicht, petje af! Daarmee laat je die stang wel goed op en neer buigen.

http://www.youtube.com/watch?v=Pro2pbgSPBM

Heb je nooit meegedaan aan powerlifting wedstrijden?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Nope, dat was toen niet zoveel als nu volgens mij, is iets van de laatste jaren. Sterke man wedstrijden waren er wel al en vrij veel ook, per stad en regio, maar ook niet aan meegedaan.

Maar ik deed meer powerbuilden dan bodybuilden voorheen, altijd idioot zwaar gaan.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nope, dat was toen niet zoveel als nu volgens mij, is iets van de laatste jaren. Sterke man wedstrijden waren er wel al en vrij veel ook, per stad en regio, maar ook niet aan meegedaan.

Maar ik deed meer powerbuilden dan bodybuilden voorheen, altijd idioot zwaar gaan.
        powerliften was er genoeg, vooral in jouw regio
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          powerliften was er genoeg, vooral in jouw regio

Daar weet jij niks van maatje toen was jij nog niet geboren.......denk ik
          Zaandam jaar of 20 geleden.

Comment

Daar weet jij niks van maatje toen was jij nog niet geboren.......denk ik
            Zaandam jaar of 20 geleden.
            Heb oude verslagen gelezen en foto's gezien haha, maar Noord-Holland had je een competitie. Weet niet hoe het precies zat maar deden grote jongens mee.
            Uit de jaren 80 was dat volgens mij zelfs.
            Groeten

Comment

Er waren idd een paar erg grote jongens destijds, maar dacht dat de sterke mannen geen echt powerlifters waren, maar meer iets als powerbuilding met trainingen op BB basis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X