H.I.T training met ROM machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• H.I.T training met ROM machine

Ik train sinds kort weer, sinds kort is er een nieuw machine
    een zogenaamd ROM machine, je moet er 2 x 4 minuten op en dan zou je een full workout gedaan hebben. ze zeggen dat je na 3 maanden (3x per week) op dat machine er 3.5 % vet af zou moeten zijn. nou vond ik dit best veel, voor 2x 4 minuten.

ik gebruik het machine eigenlijk als 'after work-out' om mij helemaal leeg te pompen.
    zijn er mensen met langere ervaring met dit machine?

video: http://www.youtube.com/watch?v=qZEORbXghBU

dit soort dingen zijn altijd bullshit en op de markt gebracht veel geld te verdienen van goed gelovige mensen.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ziet er erg tellsell uit maar ach tis gewoon een multi cardio apparaat niets wat ze niet beter hebben bij de lokale gym

Comment

Ziet er op zich leuk uit voor wat cardio, maar 3.5% vet eraf nee.
        met voeding krijg je er vet af niet met iets anders, natuurlijk geeft sporten wel een boost maar blijf je idioot slecht eten dan kan niks ertegen op.
        Calisthenics / Street workout

Comment

ze waren er heel trots op, de 2 machines.

ik vond het ook maar een beetje kolder maar ik dacht zal het eens vragen of er mensen zijn met langere ervaring.

het apparaat voelt wel heel fijn, je bent na die 2 x 4 minuten wel echt leeg en op.

Comment

Originally posted by Jaafke View Post
            ze waren er heel trots op, de 2 machines.

ik vond het ook maar een beetje kolder maar ik dacht zal het eens vragen of er mensen zijn met langere ervaring.

het apparaat voelt wel heel fijn, je bent na die 2 x 4 minuten wel echt leeg en op.
            natuurlijk zijn ze er trots op, als wij nieuwe apparaten krijgen moet ik ze ook de hemel in prijzen ook al is het niet mijn idee van trainen.
            Ik kan moeilijk zeggen als instructeur dat het helemaal niks is.

Comment

Wel leuk voor de mensen die het willen geloven die gaan dus nog meer rotzooi eten want ze geraken toch wel 3,5% vet kwijt?
              Trainen en op je eten letten, that's it, waarom willen mensen maar blijven geloven dat er een wondermiddel is?.....omdat ze lui zijn waarschijnlijk
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dubbel
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Wel leuk voor de mensen die het willen geloven die gaan dus nog meer rotzooi eten want ze geraken toch wel 3,5% vet kwijt?
                  Trainen en op je eten letten, that's it, waarom willen mensen maar blijven geloven dat er een wondermiddel is?.....omdat ze lui zijn waarschijnlijk
                  dat is het, en dan raar kijken als je naar een maand nog niet kwijt bent en dan vraag je wat ze gegeten hebben en dan lijkt het werkelijk nergens naar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X