Goede schema voor vetverbranding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Plato View Post
    Ja hij wil toch vet verliezen, nou mooi begin om van 24% naar 12% te gaan...hoe minder koolhydraten, hoe meer het lichaam gaat zoeken naar energie in de vorm van opgeslagen vet...(laat ik zo zeggen dat ik met zulk schema in 2 maanden van 21% naar 13% vet ging)

Kant en klare schema's heeft hij idd niets aan, maar tis ook maar een voorbeeld om hem op weg te helpen... Hij eet boterhammen en "wat de pot schaft"...Nu wilde ik hem laten zien wat een schema inhoudt, wat hem te verwachten staat....

En om vet te verliezen zou ik idd maar serieus benen trainen, het is de helft van je lichaam en een verbrandingsmotor van heb ik jou daar...
    En een tip... Grote armen en sateprikkers onder je kont is geen gezicht op het strand...
    Kijk zijn stats:

Lengte: 1,88cm
    Gewicht:97kg
    Leeftijd 17

Wat denk je wat zijn behoefte is, aangezien je hem een voorbeeld geeft met ik denk nog geen 2000 kcal. Eieren met spek prima, maar neem er wel 100 gram brinta bij. Wat heeft iemand van bijna 100 kilo aan een snack in de vorm van een appel/kiwi ? daar kan die beter jouw lunch eten(tonijn + salade). Eet s'middags gewoon 3/4/5 boterhammen met kalkoenfilet/kipfilet.
    Wat trainen betreft geef je wel goede voorbeelden.

Ik heb even gekeken wat je behoefte is.

Lichaamsgewicht: 97 KG
    Lichaamsvet percentage: 24%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3573 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 162 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 79 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 552 Gram

Haal er 500 kcal af, en je verbrand vet. Doe eventueel je koolhydraten omlaag en je eiwitten en vetten omhoog in de vorm van vis en noten. En lees vooral elke dag een half uurtje op het forum, bijna alles wat je moet weten staat er al, wat uiteraard niet betekend dat je niets moet vragen.

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
      Kijk zijn stats:

Lengte: 1,88cm
      Gewicht:97kg
      Leeftijd 17

Wat denk je wat zijn behoefte is, aangezien je hem een voorbeeld geeft met ik denk nog geen 2000 kcal. Eieren met spek prima, maar neem er wel 100 gram brinta bij. Wat heeft iemand van bijna 100 kilo aan een snack in de vorm van een appel/kiwi ? daar kan die beter jouw lunch eten(tonijn + salade). Eet s'middags gewoon 3/4/5 boterhammen met kalkoenfilet/kipfilet.
      Wat trainen betreft geef je wel goede voorbeelden.

Ik heb even gekeken wat je behoefte is.

Lichaamsgewicht: 97 KG
      Lichaamsvet percentage: 24%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3573 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 162 Gram
      Dagelijkse behoefte vetten: 79 Gram
      Dagelijkse behoefte koolhydraten: 552 Gram

Haal er 500 kcal af, en je verbrand vet. Doe eventueel je koolhydraten omlaag en je eiwitten en vetten omhoog in de vorm van vis en noten. En lees vooral elke dag een half uurtje op het forum, bijna alles wat je moet weten staat er al, wat uiteraard niet betekend dat je niets moet vragen.
      Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om mij te helpen, Ik ben nu veel eiwitten aan het eten, ik heb dus vandaag op:
      brinta
      4 boterhammen met rookvlees
      130 gram tonijn op water
      4 glazen melk
      yoghurt met fruit
      2 pannekoeken met suiker
      yoghurtdrank (vifit)

en nog wat andere dingen, ik kom aan 124 gr eiwitten en 26gr vet en 306 koolhydraten. Ik werk nu met het programma Eetmeter, per dag probeer ik meer eiwitten uit me voeding te krijgen, en vergelijk ik elke dag met elkaar om te kijken wat beter kan. straks neem ik nog wat yoghurt met fruit, en dan zal ik rond de 130gr eiwitten zitten.

Comment

Originally posted by AxioMedio View Post
        Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om mij te helpen, Ik ben nu veel eiwitten aan het eten, ik heb dus vandaag op:
        brinta
        4 boterhammen met rookvlees
        130 gram tonijn op water
        4 glazen melk
        yoghurt met fruit
        2 pannekoeken met suiker
        yoghurtdrank (vifit)

en nog wat andere dingen, ik kom aan 124 gr eiwitten en 26gr vet en 306 koolhydraten. Ik werk nu met het programma Eetmeter, per dag probeer ik meer eiwitten uit me voeding te krijgen, en vergelijk ik elke dag met elkaar om te kijken wat beter kan. straks neem ik nog wat yoghurt met fruit, en dan zal ik rond de 130gr eiwitten zitten.
        Ik zou fruit en yoghurt schrappen en gewoon franse magere kwark eten. In fruit zit suiker, en kwark is beter dan yoghurt. Gooi er voor de smaak eventueel wat walnoten doorheen. Pannekoeken met suiker is ook niet echt bevorderlijk om je vetpercentage omlaag te krijgen. Vifit is ook niet zo gezond als je denkt, dus die kan je ook weghalen. Melk is mijn inziens ook prima, al schrappen sommigen dat hier ook. Brood met vleeswaren is zowieso goed, net als je brinta en tonijn. Ik zou je tonijn ook op brood eten, zo heb je nog wat extra kcal.

Maar je vetten moeten echt omhoog en je eiwitten ook.

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
          Ik zou fruit en yoghurt schrappen en gewoon franse magere kwark eten. In fruit zit suiker, en kwark is beter dan yoghurt. Gooi er voor de smaak eventueel wat walnoten doorheen. Pannekoeken met suiker is ook niet echt bevorderlijk om je vetpercentage omlaag te krijgen. Vifit is ook niet zo gezond als je denkt, dus die kan je ook weghalen. Melk is mijn inziens ook prima, al schrappen sommigen dat hier ook. Brood met vleeswaren is zowieso goed, net als je brinta en tonijn. Ik zou je tonijn ook op brood eten, zo heb je nog wat extra kcal.

Maar je vetten moeten echt omhoog en je eiwitten ook.
          Oke, ik heb altijd kwark gegeten, maar altijd bijvoorbeedl aarbeien kwark, nooit echt franse kwark ofzo, is dat ook goede kwark? of zou ik echt voor de franse kwark gaan? en ja ik weet het pannekoeken zijn denk ik niet echt goed, maar dat kwam omdat het avondeten was. wat zou ik nog meer erbij kunnen eten? de vifit dronk ik alleen vandaag had geen drinken bij op school dus had ik het gekocht. maar die drink ik eigenlijk nooit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X