Hoi,
Heb me net aangemeld @ dit forum (zie bij voorstellen), en had eigenlijk een vraag. het is wellicht een veelgestelde, maar ik heb gezocht maar ben er niet helemaal uit. Ik train al een tijdje aan de hand van het volgende 3daagdse schema:
maandag : borst en triceps:
Benchpress
Incline benchpress
cable flys.
Dumbell fly
Triceps pulldown
Triceps DB extension (2 handen, 1 gewicht)
Triceps dips
Woensdag: rug en biceps:
Chinups.
Cable low machine row.
DB row/ c-curve row.
Pulldown.
Back extention.
DB curl.
BB (armen in zij).
Vrijdag: benen en schouders
Squat
Leg press
Leg extensions
Lying leg curl
Seated leg curl
calf raises.
Military press
Front raises
Side raises
Shrugs.
Train alles inprincipe 3 sets met ongeveer 5-8 reps. (behalve bv kuit). Buik in dit schema niet opgenomen, doe ik meestal op een rustdag (bijv zaterdag)
Ik vraag me dus af wat jullie van dit schema vinden? Vind het zelf lekker trainen, maar op of aanmerkingen zijn altijd welkom!
Groeten.
Heb me net aangemeld @ dit forum (zie bij voorstellen), en had eigenlijk een vraag. het is wellicht een veelgestelde, maar ik heb gezocht maar ben er niet helemaal uit. Ik train al een tijdje aan de hand van het volgende 3daagdse schema:
maandag : borst en triceps:
Benchpress
Incline benchpress
cable flys.
Dumbell fly
Triceps pulldown
Triceps DB extension (2 handen, 1 gewicht)
Triceps dips
Woensdag: rug en biceps:
Chinups.
Cable low machine row.
DB row/ c-curve row.
Pulldown.
Back extention.
DB curl.
BB (armen in zij).
Vrijdag: benen en schouders
Squat
Leg press
Leg extensions
Lying leg curl
Seated leg curl
calf raises.
Military press
Front raises
Side raises
Shrugs.
Train alles inprincipe 3 sets met ongeveer 5-8 reps. (behalve bv kuit). Buik in dit schema niet opgenomen, doe ik meestal op een rustdag (bijv zaterdag)
Ik vraag me dus af wat jullie van dit schema vinden? Vind het zelf lekker trainen, maar op of aanmerkingen zijn altijd welkom!
Groeten.
Comment