Ik heb een vraag voor de ervaren cutters...Ik ben nou +- 2 weken bezig en al zeker 1 kilo kwijt (denk meer maar morgen ochtend pas wegen).Kan ik nou het beste meteen cardio bij men kracht training doen of eerst lekker paar weken/maanden men dieet zijn werk laten doen??Ik fiets wel 2/3 keer per week naar mijn werk ongeveer 20 min. (weet nie of ik em op juiste toppic heb geplaatst maar wis nie precies waar) Groetjes B
Vraag aan ervaren cutters!?!?
Collapse
X
-
Ik had ook een keer gehoort dat je een joker achter de hand moet houden voor als je niemeer zo veel vet verliest,dus dat je in het begin mischien beter nog geen cardio erin kon gooien omdat je lichaam hieraan went en je als je echt droog wilt worden dus later mee moet beginnen...
Comment
-
Originally posted by Benji NL View PostIk had ook een keer gehoort dat je een joker achter de hand moet houden voor als je niemeer zo veel vet verliest,dus dat je in het begin mischien beter nog geen cardio erin kon gooien omdat je lichaam hieraan went en je als je echt droog wilt worden dus later mee moet beginnen...If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by cihad42 View Postnou hoef niet, ik had ongeveer zulke vraag ook gesteld, en het antwoord leek mij ook al logies.
gewoon 2x of 1x per maand op je normale onderhoud eten, zodat je metabolisme schop krijgt onder zijn kont. zo kan je ook voorkomen dat die weer trager gaat werken en gaat verbrandenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Hoeft niet per se, je kunt ook snel vocht kwijtraken als je veel minder koolhydraten inneemt. Gebeurt bij mij ook bij elke cut, ook al ga ik 300 onder onderhoud zitten. Meestal ben ik binnen een dag of 5 0.5 tot 1 kg lichter.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostHoeft niet per se, je kunt ook snel vocht kwijtraken als je veel minder koolhydraten inneemt. Gebeurt bij mij ook bij elke cut, ook al ga ik 300 onder onderhoud zitten. Meestal ben ik binnen een dag of 5 0.5 tot 1 kg lichter.
Comment
-
Hey snuff waarom is dat niet goed dan?ik heb wel het idee dat ik wat voller en slanker lijk,mijn vriendin merkt het ook. Zag dat vamorgen men batterij van weegschaal leeg is dus meschien is ie nie helemaal secuur..woog 28/01/'12 99.6 en 02/02/'12 99.2 Maar 1 killo in de week afvallen is toch netjes?als ik in spiermassa aankom vind ik natuurlijk ook een pluspunt..Maar wat is jou two cents dan snuff??
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk denk persoonlijk dat je wel meer voor elkaar kunt krijgen in 2 weken tijd.
Maar goed, hangt van voeding en trainings-intensiteit af.Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment