Hallo,
Ik ben nu al 4 jaar aan het trainen en heb al aardig wat voorderinge gemaakt.
Het probleem is alleen dat ik mijn buik maar niet strak krijg, ik volg over het algemeen geen vaste eetschema maar ken wel een aardig beeld geven. Dit wat ik nu eet heb ik afgelopen week pas toegepast, hiervoor at ik namelijk veel meer maar dat had niet echt positieve gevolgen.
Half 7: Eiwitshak
Half 10: 3 broodjes kipfile + appel
Half 1: 3 broodjes kipfile + 2 mandereinen
Half 5: trainen
6 uur: Eiwitshak
Half 7: avondeten (wat de pot schaft, aardappels,groente,vlees etc.
Ik train hierbij 4 keer in de week 2 spiergroepe p.d
Heb eigenlijk weinig tot vrijwel nooit cardio gedaan maar ben wel van plan dat op te pakken. Hoeveel min cardio per dag?
Ik ga me vandaag opnieuw laten wegen voor spiermassa en vetprecentage, maar dan kom ik later wel op terug.
Ik ben 20 jaar, weeg 92kg en ik ben 1.86m
Heeft iemand misschien al wat advied voor mij?
Alvast bedankt!
Ik ben nu al 4 jaar aan het trainen en heb al aardig wat voorderinge gemaakt.
Het probleem is alleen dat ik mijn buik maar niet strak krijg, ik volg over het algemeen geen vaste eetschema maar ken wel een aardig beeld geven. Dit wat ik nu eet heb ik afgelopen week pas toegepast, hiervoor at ik namelijk veel meer maar dat had niet echt positieve gevolgen.
Half 7: Eiwitshak
Half 10: 3 broodjes kipfile + appel
Half 1: 3 broodjes kipfile + 2 mandereinen
Half 5: trainen
6 uur: Eiwitshak
Half 7: avondeten (wat de pot schaft, aardappels,groente,vlees etc.
Ik train hierbij 4 keer in de week 2 spiergroepe p.d
Heb eigenlijk weinig tot vrijwel nooit cardio gedaan maar ben wel van plan dat op te pakken. Hoeveel min cardio per dag?
Ik ga me vandaag opnieuw laten wegen voor spiermassa en vetprecentage, maar dan kom ik later wel op terug.
Ik ben 20 jaar, weeg 92kg en ik ben 1.86m
Heeft iemand misschien al wat advied voor mij?
Alvast bedankt!
Comment