Hee hee ; ik had even een vraagje betreft het 2x trainen van bepaalde spiergroepen per week
afgelopen 3 maand heb ik eigenlijk deze grove lijn gevolgd:
Maandag & Donderdag
Borst/Triceps/Schouders
Benchpress
DmbellPress (flat/incline)
incline cable fly
Dips
Dipmachine
Rope pulldown
seated Dumbell tricep extension
Cable laterial raise
seated dumbell press
shrugs
Woensdag & Zaterdag
Benen/Rug/biceps
Pullups
cable rows/dumbell rows
pak vaak ook een machine mee
Deadlifts
Squat's
Leg extentions
leggpress
Preacher curl - wide bar
High pulley cable curl
Seated dumbell curl
Ik train vaak 4x in de week, (zaterdag is wel is 'n probleem dus die wordt wel ns geskipt) Dus ik heb 't daarom eigenlijk in 2 'delen' proberen te splitsen.
Buik en onderug (stabiliteits +rek en strek doe ik er altijd achteraan)
maar nu is mn vraag eigenlijk of er voldoende rust is voor bepaalde spiergroepen, bijvoorbeeld Borst, als ik die op Maandag EN donderdag pak?
ikzelf vind het heerlijk trainen zo. Vooral na de Rug/Benen dag ben je helemaal gesloopt . maar nu vroeg ik me eigenlijk af wat jullie hiervan vinden , en miss op/aanmerkingen hebben.
Van het voorjaar wordt er sws weer hardgelopen, en komt er naar alle waarschijnlijkheid een vechtsport bij (kickboksen,boksen,MMA) dus dan zal ik waarschijnlijk die 4ex KT helemaal skippen en tegen die tijd wat anders verzinnen.
Groetennnn
afgelopen 3 maand heb ik eigenlijk deze grove lijn gevolgd:
Maandag & Donderdag
Borst/Triceps/Schouders
Benchpress
DmbellPress (flat/incline)
incline cable fly
Dips
Dipmachine
Rope pulldown
seated Dumbell tricep extension
Cable laterial raise
seated dumbell press
shrugs
Woensdag & Zaterdag
Benen/Rug/biceps
Pullups
cable rows/dumbell rows
pak vaak ook een machine mee
Deadlifts
Squat's
Leg extentions
leggpress
Preacher curl - wide bar
High pulley cable curl
Seated dumbell curl
Ik train vaak 4x in de week, (zaterdag is wel is 'n probleem dus die wordt wel ns geskipt) Dus ik heb 't daarom eigenlijk in 2 'delen' proberen te splitsen.
Buik en onderug (stabiliteits +rek en strek doe ik er altijd achteraan)
maar nu is mn vraag eigenlijk of er voldoende rust is voor bepaalde spiergroepen, bijvoorbeeld Borst, als ik die op Maandag EN donderdag pak?
ikzelf vind het heerlijk trainen zo. Vooral na de Rug/Benen dag ben je helemaal gesloopt . maar nu vroeg ik me eigenlijk af wat jullie hiervan vinden , en miss op/aanmerkingen hebben.
Van het voorjaar wordt er sws weer hardgelopen, en komt er naar alle waarschijnlijkheid een vechtsport bij (kickboksen,boksen,MMA) dus dan zal ik waarschijnlijk die 4ex KT helemaal skippen en tegen die tijd wat anders verzinnen.
Groetennnn
Comment