Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb een schema geprobeerd samen te stellen op basis van het conjugate trainings systeem wat ze bij westside barbell gebruiken. (max effort/dynamic effort).
Dynobet hiermee train je je rug toch veel minder ? Of zie ik het verkeerd? En is er geen oefening voor je rug waarbij je bijvoorbeeld net als bij de bp naar een single toewerkt ?
Ben vergeten te melden dat ik een oefening voor bovenrug bedoelde. Deadlift wordt toch een groot deel benen bij gebruikt ?
de spier die je het meeste gebruikt (onderrug spier) is eigenlijk in het nederlands verkeerd vertaalt vanuit het latijn (erector spinae) omdat die helemaal doorloopt alleen verdwijnt achter de de andere rug spieren.
daarnaast grote rugspier (latisimus dorsi) en trapezius vormen vooral de rug.
Ben er mee eens dat je de grote rugspier niet echt heel veel pakt met deadliften.
zal schema morgen eens bekijken aangezien ik nu weg moet.
Ben vergeten te melden dat ik een oefening voor bovenrug bedoelde. Deadlift wordt toch een groot deel benen bij gebruikt ?
Het is een powerlift schema. Ik bouw dus enkel op naar een 1rm op squats, deadlifts, bankdrukken of verwante oefeningen. Dus niet op oefeningen voor rug/bovenrug.
Je hebt wel gelijk dat het wat mager is voor bovenrug. Wellicht dat ik face pulls of bb drugs toe kan voegen. Ik deed de laatste maanden trouwens ook enkel wat Chins en rows voor rug (dus niet meer als in dit schema).
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik snap niet precies wat je hiermee wenst te bereiken:
Mijn vragen:
-wat is je hoofddoel
-waarom nooit tot het uiterste, maar altijd 1,2 reps inhouden
daarnaast vraag ik me af wat het doel is van trainen met nog geen 60% van je 1rm? Lijkt me vrij licht?
Wil je door het doen van veel herhalingen met weinig gewicht meer explosiviteit opbouwen?
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment