Hallo, hierbij post ik m'n 3 dagen split schema waar ik graag wat feedback op zou willen hebben . Heb 'm tijdje geleden al gepost maar toen niet heel veel feedback gekregen (in ieder geval geen feedback waar ik wat aan heb) en heb 'm nu nog ietsjes aangepast.
Graag je mening erover;
Maandag (benen/schouders)
Squat (smith machine)
Leg curl
Leg press
Calf raise (smith machine)
Barbell shoulder press
Dumbell front raise
Dumbell side raise
Woensdag (rug/biceps)
Deadlift
Bent over barbell row
Reverse grip pull down
Dumbell shrugs
Small grip chin-ups
Bicep curls
Hamer curls
Vrijdag (borst/triceps)
Flat barbell bench press
Incline dumbell bench press
Flat dumbell flyes
Skull crusher
Rope push down
Zoals je ziet doe ik de squats op de smith machine, ik weet dat het inderdaad veel beter is om met losse strang te trainen in een squatrek. Maar we hebben geen squatrek, en ik ga daarom ook bij deze gym weg als me contract is afgelopen .
Er moet trouwens nog een oefening voor de achterkant schouders bij, iemand die een goeie oefening daarvoor weet? Vind die oefening dat je met je buik op een bankje ligt en dan de flyes in omgekeerde richting doet niet echt een fijne oefening, een alternatief daarvoor?
En verder feedback op me schema?
Greetz, Fitch!
Graag je mening erover;
Maandag (benen/schouders)
Squat (smith machine)
Leg curl
Leg press
Calf raise (smith machine)
Barbell shoulder press
Dumbell front raise
Dumbell side raise
Woensdag (rug/biceps)
Deadlift
Bent over barbell row
Reverse grip pull down
Dumbell shrugs
Small grip chin-ups
Bicep curls
Hamer curls
Vrijdag (borst/triceps)
Flat barbell bench press
Incline dumbell bench press
Flat dumbell flyes
Skull crusher
Rope push down
Zoals je ziet doe ik de squats op de smith machine, ik weet dat het inderdaad veel beter is om met losse strang te trainen in een squatrek. Maar we hebben geen squatrek, en ik ga daarom ook bij deze gym weg als me contract is afgelopen .
Er moet trouwens nog een oefening voor de achterkant schouders bij, iemand die een goeie oefening daarvoor weet? Vind die oefening dat je met je buik op een bankje ligt en dan de flyes in omgekeerde richting doet niet echt een fijne oefening, een alternatief daarvoor?
En verder feedback op me schema?
Greetz, Fitch!
Comment