3-day split spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor isolaties heb ik eigenlijk altijd nog wel energie over, dus de zware compounds zoals RDL, SDL, chins doe ik het liefst ergens voorin mijn schema. Met DL zal je zeker massa pakken, zou niet weten waarom niet? Kom maar eens met informatie waarom DL itt andere compounds geen massa bouwer is. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Marnop zei dat hij hem achteraan zou doen, maar ik zie niet in waarom. Zoals ik al zei, de isolaties die je als laatste pakt kan je altijd nog wel uitvoeren, maar een goede DL niet meer.

En idd, waarom geen UB/LB?
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Stop jij nou maar met iedereen klakkeloos overnemen en iedereen na praten
      Is eerder gezegd, maar juist jij gedraagt je alsof je een bb goeroe bent, terwijl je m.i. alleen maar mensen napraat. Kijk, napraten doen we allemaal, maar zolang je ook begrijpt waarom je iemand napraat is dat niet erg.
      Train hard or go hormone

Comment

Hoe kan je dan een goede UB/LB maken als een 3-day split? want is dat dan niet beetje zelfde als een normale 3-day split ? 2 upperbody en 1 lowerbody.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
          Hoe kan je dan een goede UB/LB maken als een 3-day split? want is dat dan niet beetje zelfde als een normale 3-day split ? 2 upperbody en 1 lowerbody.
          Split ging voor mij ook prima in het begin, maar je zou bijv UB, LB en FB kunnen doen, als je herstel dat toelaat. Maar helemaal persoonlijk natuurlijk. Op die manier train je wel automatisch alle spieren 2x per week.
          Train hard or go hormone

Comment

Basisoefeningen komen altijd voor isolatieoefeningen tenzij je bewust volgens het voorvermoeiingsprincipe (pre-exhaustion method) traint.

De reden is simpel, met basisoefeningen kun je het meeste gewicht pakken, spreek je meerdere (stabiliserende) spieren aan en kun je dus sneller groeien. Als je 8-12 reps doet dan train je op massa. Of je nu deadlift of een andere oefening pakt.
            www.medness.nl: Informatie over Krachttraining & Voeding

Comment

On topic, betreffende een 3-day split is onderstaande verdeling het meest gangbaar:
              > A: Borst, schouders (triceps)
              > B: Rug (biceps)
              > C: Benen

Het trainen van de buik is naar behoefte. Persoonlijk doe ik dit elke training.
              www.medness.nl: Informatie over Krachttraining & Voeding

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Is eerder gezegd, maar juist jij gedraagt je alsof je een bb goeroe bent, terwijl je m.i. alleen maar mensen napraat. Kijk, napraten doen we allemaal, maar zolang je ook begrijpt waarom je iemand napraat is dat niet erg.
                +1.

die talaltafel denkt dat ie heel wat is en alles wel beter weet. Kijk die foto van hem, hej ik geloof jou man, ik wil net zo groot worden als jouw.

pff laat me niet laggen
                If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                  moet jij zeggen jongen, wat wou je er tegen doen dan?
                  Kinderachtig reactie hoor

Originally posted by Toph View Post
                  ojaah ik gedraag alsof ik bb goeroe ben....ja je hebt helemaal gelijk .

Comment

+1.

die talaltafel denkt dat ie heel wat is en alles wel beter weet. Kijk die foto van hem, hej ik geloof jou man, ik wil net zo groot worden als jouw.

pff laat me niet laggen
                    Ahahah hou oud ben jij? ff serieus? 25 jaar ofso toch?

ik zal binnekort wel ff nieuwe foto's plaatsen en dan zullen we ff zien wie een beter fysiek heeft. En zo lang train ik niet hoor en ik blijf wel gewoon progessie maken.

pff laat mij niet lachen aub, klein kind dat je der bent

Comment

Ahahah hou oud ben jij? ff serieus? 25 jaar ofso toch?

ik zal binnekort wel ff nieuwe foto's plaatsen en dan zullen we ff zien wie een beter fysiek heeft. En zo lang train ik niet hoor en ik blijf wel gewoon progessie maken.

pff laat mij niet lachen aub, klein kind dat je der bent

Jij moet gewoon niet doen alsof je alles wel beter weet. Dat is het hele verhaal. Zoals Toph zeg je doet alsof je een fucking bb goeroe bent.

Dat beterweterige gedrag van jou is irritant.

Goed doet, goed ontmoet Talallel.

Comment

Jij moet gewoon niet doen alsof je alles wel beter weet. Dat is het hele verhaal. Zoals Toph zeg je doet alsof je een fucking bb goeroe bent.

Dat beterweterige gedrag van jou is irritant.

Goed doet, goed ontmoet Talallel.
                        als je zulke dingen vind, dat kan en dat mag. Maar als je als een klein kind me naar beneden probeert te halen dan ben je echt zielig. En zeker voor iemand van 25 jaar moet je dan echt een leven gaan zoeken.

En het is talalelh15, richardia456.

Comment

als je zulke dingen vind, dat kan en dat mag. Maar als je als een klein kind me naar beneden probeert te halen dan ben je echt zielig. En zeker voor iemand van 25 jaar moet je dan echt een leven gaan zoeken.

En het is talalelh15, richardia456.
                          Daar vraag je dan tog zelf om? Als ik jou zo hoor praten zonder dat ik een foto van je zie dan zou ik denken dat je een fysiek als gregg plitt oid hebt.

Bottom line is niet altijd doen alsof jij het allemaal wel weet EN beter weet. Een mening kun je geven voor een BETERE.

23 jaar trouwens talalelh16

Comment

Daar vraag je dan tog zelf om? Als ik jou zo hoor praten zonder dat ik een foto van je zie dan zou ik denken dat je een fysiek als gregg plitt oid hebt.

Bottom line is niet altijd doen alsof jij het allemaal wel weet EN beter weet. Een mening kun je geven voor een BETERE.

23 jaar trouwens talalelh16
                            Soms kan iemand nog zoveel weten en andere factoren belangrijker zijn. Ik weet nu gewoon wat goed werkt voor mij dan en dan is het gewoon een kwestie van tijd, voordat ik een fysiek als greg plitt oid heb.

Ik heb gewoon een mening ja en dat mag en dat betekent niet dat andere het beter weten omdat ze het anders doen.

Comment

Soms kan iemand nog zoveel weten en andere factoren belangrijker zijn. Ik weet nu gewoon wat goed werkt voor mij dan en dan is het gewoon een kwestie van tijd, voordat ik een fysiek als greg plitt oid heb.

Ik heb gewoon een mening ja en dat mag en dat betekent niet dat andere het beter weten omdat ze het anders doen.
                              Joun mening/ervaring en wat voor jou werk, prima! mooi houden zo.

Maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn he..
                              Met andere woorden, doe dan niet alsof joun mening de beste is. Bij jou is het een beetje: my way or the highway.

zo werkt het natuurlijk niet.

Comment

Late we t vriendelijk houden manne, het gaat hier om trainingsschema van de TS.

En op fora zijn nou eenmaal veel verschillende meningen en ervaringen.. hoort erbij hea.. kvind t zinloos om elkaar daarop af te kraken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X