Hallo,
Ik heb zelf een plan opgesteld. Het idee is 5-10kg vet kwijtraken, met behoud van conditie. Ik heb met een voedingsschema lopen worstelen maar heb ben er nu wel redelijk uit met bijpassende KEV waardes. Ik vraag me alleen af of ik niet teveel doe. Ik ben verassend fit qua conditionele gesteldheid voor mijn lengte/gewicht verhouding trouwens dus ik kan de cardio op zich makkelijk aan zonder vermoeidheidsverschijnselen en wil ook in conditie blijven dus ik zie het niet alleen als cal verbranden.
man
93kg
1.80m
caloriebehoefte: 2700
inname per dag: 2200
Mijn huidige schema: (als "fitness" doe ik http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420179)
maandag:
tabata sprints
fitness
dinsdag:
8km hardlopen
woensdag:
8km hardlopen
fitness
donderdag:
10 x 70m sprint heen en 10 x zelfde 70m jog terug interval
vrijdag:
8km hardlopen
fitness
biertjes drinken in de kroeg (probleem?)
zaterdag:
meestal fietsen maar niet te intensief
zondag:
rust
Ik voel me er echt prima bij maar ik lees zoveel verschillende dingen, wat denken jullie?
Gr
Ik heb zelf een plan opgesteld. Het idee is 5-10kg vet kwijtraken, met behoud van conditie. Ik heb met een voedingsschema lopen worstelen maar heb ben er nu wel redelijk uit met bijpassende KEV waardes. Ik vraag me alleen af of ik niet teveel doe. Ik ben verassend fit qua conditionele gesteldheid voor mijn lengte/gewicht verhouding trouwens dus ik kan de cardio op zich makkelijk aan zonder vermoeidheidsverschijnselen en wil ook in conditie blijven dus ik zie het niet alleen als cal verbranden.
man
93kg
1.80m
caloriebehoefte: 2700
inname per dag: 2200
Mijn huidige schema: (als "fitness" doe ik http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420179)
maandag:
tabata sprints
fitness
dinsdag:
8km hardlopen
woensdag:
8km hardlopen
fitness
donderdag:
10 x 70m sprint heen en 10 x zelfde 70m jog terug interval
vrijdag:
8km hardlopen
fitness
biertjes drinken in de kroeg (probleem?)
zaterdag:
meestal fietsen maar niet te intensief
zondag:
rust
Ik voel me er echt prima bij maar ik lees zoveel verschillende dingen, wat denken jullie?
Gr
Comment