Ik ben nu een kleine week bezig met trainen, een echte beginneling dus. De begeleiding in mijn fitness trekt op niets. De eigenaar kan me niet verder helpen met schema's of zelfs oefeningen uitleggen... Het trekt dus op niet veel. Daarom heb ik maar zelf verschillende dingen opgezocht en dit is mijn schema geworden. Ik train graag en ik wil zowel in massa als kracht toenemen (wat uiteraard met elkaar samenhangt). Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Maandag: Borst - Biceps: 4/3
Dinsdag: Benen - Onderarmen - Buik: 5/1/2
Pauze
Donderdag: Rug - Triceps: 4/3
Vrijdag: Schouders - Buik: 4/2
Pauze
Pauze
Ik ken de namen van de oefeningen nog niet vanbuiten, dus die kan ik jammer genoeg niet posten. De getallen ernaast laten wel zien hoeveel oefeningen ik per spiergroep doe. Ik ben momenteel ook meer aan het eten. Van pakweg 2 keer, naar nu 4 keer om zo naar 6 keer te gaan.
Alvast bedankt!
Maandag: Borst - Biceps: 4/3
Dinsdag: Benen - Onderarmen - Buik: 5/1/2
Pauze
Donderdag: Rug - Triceps: 4/3
Vrijdag: Schouders - Buik: 4/2
Pauze
Pauze
Ik ken de namen van de oefeningen nog niet vanbuiten, dus die kan ik jammer genoeg niet posten. De getallen ernaast laten wel zien hoeveel oefeningen ik per spiergroep doe. Ik ben momenteel ook meer aan het eten. Van pakweg 2 keer, naar nu 4 keer om zo naar 6 keer te gaan.
Alvast bedankt!
Comment