Ik doe geen ub/lb, dus geen advies over sorry. :P
Even een blik op mijn schema gewenst :)
Collapse
X
-
De biceps en de triceps groeien bij mij ook moeilijk. Wat mij heeft geholpen is het omlaag brengen van het volume, en het gewicht verhogen. Ik pak vaak maar 4 sets voor de biceps met 6-8 reps, 2x per week. Dat met een juiste techniek en veel gewicht. Binnen 6 maanden ging ik van 43cm naar 45+.
Dit zou je ook kunnen proberen als het je wat lijkt.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostDe biceps en de triceps groeien bij mij ook moeilijk. Wat mij heeft geholpen is het omlaag brengen van het volume, en het gewicht verhogen. Ik pak vaak maar 4 sets voor de biceps met 6-8 reps, 2x per week. Dat met een juiste techniek en veel gewicht. Binnen 6 maanden ging ik van 43cm naar 45+.
Dit zou je ook kunnen proberen als het je wat lijkt.Wat vind je van die combi met de hoofdoefening 3 sets met lage reps en een extra oefening wat hoger qua reps? Dan pak ik 5 sets per training.
Train hard or go hormone
Comment
-
Dat kun je proberen. De hogere reps werken voor mij sowieso niet qua massa, maar misschien is dit voor jou een goede combinatie. Het is toch een beetje uitvogelen wat voor jou het beste werkt.
Belangrijk is om goed bij te behouden hoe je traint en welke progressie je daarmee maakt.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostDat kun je proberen. De hogere reps werken voor mij sowieso niet qua massa, maar misschien is dit voor jou een goede combinatie. Het is toch een beetje uitvogelen wat voor jou het beste werkt.
Belangrijk is om goed bij te behouden hoe je traint en welke progressie je daarmee maakt.
Originally posted by Robbie1970 View PostIk zou minder tijd besteden aan het denken en gewoon gaan trainen, kom je er vanzelf achter wat werkt of niet.Als je iets nieuws probeert zullen er zat mensen zijn die ervaring daarmee hebben en je hier en daar bij kunnen sturen.
Originally posted by talalelh15 View PostNee niet altijd. Maar wel altijd een split. Zou het niks vinden om maar te moeten inhouden op me reps ofso.Train hard or go hormone
Comment
-
Ik ga verder in mijn log met aanpassingen aan dit schema:
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...assief-54.htmlTrain hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-