Is er een duidelijk te formuleren indicatie wanneer het nodig is een deload in te voegen? Dan bedoel ik bijv geen krachttoename waar dit eerder wel het geval was, of is het verstandig het om de zoveel tijd te doen, fysieke indicaties als langer herstel voor een spiergroep etc?
deload indicatie
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View PostMet het ub/lb schema zou ik het standaard invoeren om de 8 a 10 weken.
Progressie of herstel staat niet ineens op nul waardoor je langer door blijft modderen.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostIk doe het wel want ervaar het als positief.
Imo wordt je ook niet sterker door krachttraining zelf, maar door rust.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostIk doe het wel want ervaar het als positief.
Imo wordt je ook niet sterker door krachttraining zelf, maar door rust."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
-
Je lichaam word nog lang niet zo zwaar belast als bij een gevorderde, deloading is imo meer iets voor gevorderden en ook dan is het afhankelijk waar je goed op op gaat 3-10 weeks on 1 week off dat kan met weinig reps op 50-60% en hooguit 10 sets, of 1 week niks doen en ook geestelijk weer hongerig worden.
Ook dit is iets pseudo wetenschappelijks, ik vind het mentale aspect belangrijker dan het fysieke deel."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik zelf doe om de 8 week een 1 herstel week. In deze week volg ik alvast het schema voor de komende 8 week en doe dit op 60% van mn kunnen. Ook doe ik iets meer gecontroleerde herhalingen. Reps blijven bij mij het zelfdePeople often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
59 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-