Originally posted by Robbie1970
View Post
Deload to Reload
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by Robbie1970 View PostToch vind ik dat vreemd, er zijn zoveel info sites waar veel valt te leren, elke beginner hoeft het maar in te tikken en je krijgt een schema om uit te kiezen.
Mijn eerste schema was 1 borst/rug/schou 2 armen 3 benen en alles 4 x 8 ben gaan trainen en eten en me eraan vastgehouden wat me werd verteld.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostHoeveel beginners hebben nou een volledig doordacht plan. Schema's zijn het net niet en voeding ook niet. Dan loop je vanzelf tegen en punt aan dat het niet wil. Een deload is wellicht niet de oplossing, maar ws wel nodig.
Ben het met eens dat het niet nodig zou hoeven zijn als als spik&span is, maar hoeveel mensen zijn er zo pro?
Dan snap je me niet, een beginner heeft gewoon en beginners schema nodig, dat is altijd al geweest, maar in deze komen jochies van 16 met schema's die voor gevorderden zijn, gewoon een plan maken als je begint te trainen en dat begint met een beginners schema.
Deload is dus niet de oplossing, anders trainen en eten, als ze dat niet doen krijg je trainees die steeds om de verkeerde reden gaan "deloaden" uiteindelijk gaat het steeds meer de slechte kant op en uiteindelijk gaan ze maar kuren want dat doen alle grote jongens.
Er is tegenwoordig zoveel mis met de beginners, ze vergeten gewoon dat ze moeten trainen en niet moet denken over zaken waar ze nog lang niet aan toe zijn."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Dimix View Posthet probleem van de beginners is volgens mij het TE RUIME aanbod dat je kan vinden. Het gaat alle kanten op, iedereen heeft een opinie en je weet het op een bepaald moment gewoon niet meer.
Ook de reclame voor supplementen speelt een rol. Als je die leest dan zou je haast denken dat het onmogelijk is om progressie te maken als je product X niet gebruikt. Als je niet beter weet dan geloof je het direct, de mensen die op de marketing afdeling van deze bedrijven werken verstaan hun vak uitstekend.
En dan loopt het een keer vast en dan wordt er een deload ingelast. Dat is heel anders dan wanneer iemand als Falstyr een deload doet. Dan heeft het nut want die traint al jaren en die is gevorderd.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostKlopt, maar dan praat je over echte beginners, als iemand 2 jaar traind vind ik dat over het algemeen ook beginners.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Goed artikel, opgeslagen voor later. Meestal loop ik wel een blessure op of ga ik op vakantie dus heb ik geen tijd om te deloaden.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIemand die 2 jaar goed traint vind ik geen beginner meer aangezien je progressie bij 3-4 jaar al stagneert omdat je dicht bij je genetisch potentieel al gaat zitten (ik heb het hier over iemand die naturel traint).
5 jaar het snot voor je ogen trainen etc dan pas begint het stadium dat je jezelf gevorderde mag noemen, tenminste dat is mijn mening"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: