Wie kan mij helpen met mij trainings schema ideeen of tips zijn van harte welkom.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by axel1994 View Post
    Cardio is helemaal niet nodig. Dat is wat pescatore bedoelt.

Cardio verhoogt je kcal verbruik.
    En dan is het weer simpel kcal in/out
    dat kan ook, maar als je wat te veel eet en je kan toch niet wat minder eten kan je nog altijd aan cardio werken en dat bedoel ik, en dan begint die over mijn voedingschema, trainingschmea terwijl het daar niet omgaat en weet ook neit wat hij fout er aan vind:P

maar ja laat maar zitte anders word dit topic een puinhoop

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
      ten eerste als je het gelezen hebt zij ik werk aan je voedingschema
      then 2de met cardio kan je ook wel wat kilos kwijtraken geloof mij

en geen goeie voedingschema? 200gram eiwiten krijgen terwijl ik 75-76kilo niet goed? laat maar dan zien wat een goeie voedingschema is

en ik weet niet wat jij een verkeerde traningschema vind? omdat ik niet de ofening namen weet, terwel ik ze wel uitvoer?
      Hij bedoelt dat je zelf newb vragen stelt en andere begint te helpen. Je bedoeling zijn goed hoor. Maar je advies was niet helemaal top en helder.
      Het was in ieder geval niet de bedoeling om jou aan te vallen.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ten eerste als je het gelezen hebt zij ik werk aan je voedingschema
        then 2de met cardio kan je ook wel wat kilos kwijtraken geloof mij

en geen goeie voedingschema? 200gram eiwiten krijgen terwijl ik 75-76kilo niet goed? laat maar dan zien wat een goeie voedingschema is

en ik weet niet wat jij een verkeerde traningschema vind? omdat ik niet de ofening namen weet, terwel ik ze wel uitvoer?
        Wat Axel zegt, ik heb het trouwens nooit over jouw schema's gehad, waarom zou ik? Begrijpend lezen... Daarnaast is het aandragen van 200 gram eiwitten eten als argument dat dat van jou wel klopt ook een beetje vreemd

Ik ben trouwens voorstander van cardio, ik doe wss veel teveel omdat ik het leuk vind. Dat wilt niet zeggen dat het per definitie effectief is.
        Last edited by pescatore; 06-12-2012, 19:55.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Wat Axel zegt, ik het trouwens nooit over jouw schema's gehad, waarom zou ik? Begrijpend lezen... Daarnaast is het aandragen van 200 gram eiwitten eten als argument dat dat van jou wel klopt ook een beetje vreemd

Ik ben trouwens voorstander van cardio, ik doe wss veel teveel omdat ik het leuk vind. Dat wilt niet zeggen dat het per definitie effectief is.
          begrijpend lezen:P moet jij ook doen:P

dit was jou tekst:P over mijn schema

""""iemand met een kennelijk niet functionerend voedingschema en een duidelijk verkeerd trainingsschema""""""

je hebt nooit over mijn schema gehad toch??

Comment

begrijpend lezen:P moet jij ook doen:P

dit was jou tekst:P over mijn schema

""""iemand met een kennelijk niet functionerend voedingschema en een duidelijk verkeerd trainingsschema""""""

je hebt nooit over mijn schema gehad toch??
            Ik had het over het training- en voedingschema van Saar. Ik ga geen taal lessen geven, het spijt me.

Comment

Ik had het over het training- en voedingschema van Saar. Ik ga geen taal lessen geven, het spijt me.
              maar het komt verkeerd over omdat je als eerst no offense neto, schrijft en dan je tekst erachter je zou het zelfde denken

Comment

maar het komt verkeerd over omdat je als eerst no offense neto, schrijft en dan je tekst erachter je zou het zelfde denken
                Ik formuleer het gewoon duidelijk, dat je moeite hebt met zinsconstructies is een ander verhaal. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil trouwens. Als je op je pik getrapt wilt zijn, mijn zegen heb je.

Comment

Ik formuleer het gewoon duidelijk, dat je moeite hebt met zinsconstructies is een ander verhaal. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil trouwens. Als je op je pik getrapt wilt zijn, mijn zegen heb je.
                  oke doei

Comment

offtopic, moet nog altijd een keertje op bezoek komen
                    Je weet me te vinden.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X