Insanity 60 days programma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Insanity 60 days programma

Sinds gisteren gestart met het Insanity programma. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik buiten mijn fietsgedrag 8km/dag weinig aan sport doe. Ik hoop hiermee toch wat conditie op pijl te krijgen.

Gisteren dag 1: de volledige 45 minuten kunnen uitdoen met hier en daar wel wat pauzes in te moeten lassen. Hieronder mijn hartslag ritme. Vandaag dag 2. Ik ben echt benieuwd hoe dit zal aflopen.

Oja, ik heb 's avonds geslapen als een roos en deze ochtend opgestaan als een baksteen. Gekraakt tot en met

ok man leuk voor je, maar wat houd het allemaal in?
    goede eerste post trouwens

Comment

Originally posted by quibus View Post
      ok man leuk voor je, maar wat houd het allemaal in?
      goede eerste post trouwens
      sarcastisch? of niet

Het houd kortweg in:
      60 dagen uitputting vragen van uw lichaam.
      6dagen per week voldoen aan het training schema
      1 dag per week rust

alles volgens een vooraf vastgelegd programma van Shaun T. zelf. Puur cardio maar zonder toestellen. In bijlage kun je het schema terugvinden dat te volgen valt. Ik ben wel gestart op zondag en maak van zaterdag een rustdag.

Team Beachbody Insanity Workout Program - Shaun T - YouTube
      (niet dat ik ooit er zal uitzien als hij maar ik hoop er mijn conditie mee op pijl te krijgen.)
      Attached Files

Comment

Bij deze mijn hartslag van dag 2. Begon reeds met opnemen toen ik enkele minuten ver zat vandaar die eerste hoge start.

Comment

Zag het voorbij komen op tv, me arme longen begonnen al te huilen..

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Zag het voorbij komen op tv, me arme longen begonnen al te huilen..
            Idd Tell-sell of tele shop of hoe heten die dingen . Kwilde het toch eens proberen.

Ik vermoed trouwens dat ik ergens een tekort aan carbohydraten heb tijdens de training of gewoon voor de training. Aangezien mijn maag nogal vreemd doet na de workout (neigingen tot enzo ...). Iemand een idee hoe ik dit het beste fix? Wanneer in te nemen? Hoe? Waar te kopen (decathlon?).

Comment

Originally posted by vtom View Post
              Idd Tell-sell of tele shop of hoe heten die dingen . Kwilde het toch eens proberen.

Ik vermoed trouwens dat ik ergens een tekort aan carbohydraten heb tijdens de training of gewoon voor de training. Aangezien mijn maag nogal vreemd doet na de workout (neigingen tot enzo ...). Iemand een idee hoe ik dit het beste fix? Wanneer in te nemen? Hoe? Waar te kopen (decathlon?).
              Hoi, ik kon het niet laten je wat van mijn eigen ervaring te geven. Ik ben nu in de 2de week van Insanity training en wat heel belangrijk is niet te snel na het eten deze oefeningen te gaan doen. Ik hou een marge aan van 2,5 tot 3 uur voor ik ga beginnen. Het eten wat je eet is niet zo belangrijk daar de training niet zo lang duurt. Wanneer je maag nog te vol is, dan stijgt je bloeddruk teveel en je polsslag is minstens 10 slagen hoger dan normaal.
              Succes en keep on pushing.

Comment

Kan misschien wel een kern van waarheid in zitten aangezien het gewoon cardio is.
                Maar bij alle trainingen geld als je geen goed voedingschema heb kom je nergens
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                  Kan misschien wel een kern van waarheid in zitten aangezien het gewoon cardio is.
                  True, ik doe het nu 3 dagen per week. Normaal is het 6 x maar ik voetbal ook dus dat doe ik dan in de plaats van Insanity.

Maar het is wel Ă©cht nxt level. Je moet echt goed in conditie zijn wil je op het tempo en de intensiteit van die lui in de vids meedoen. Ik had me er ook echt op verkeken onder het mom van "komt op tv, hoe leip kan het in godsnaam zijn" maar zeker de eerste week was het echt aanpoten hoor
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    True, ik doe het nu 3 dagen per week. Normaal is het 6 x maar ik voetbal ook dus dat doe ik dan in de plaats van Insanity.

Maar het is wel Ă©cht nxt level. Je moet echt goed in conditie zijn wil je op het tempo en de intensiteit van die lui in de vids meedoen. Ik had me er ook echt op verkeken onder het mom van "komt op tv, hoe leip kan het in godsnaam zijn".
                    Ik heb het ook gezien op tv, dacht bij mezelf dit is volgens mij wel 1 van de dingen die wel werken die aan worden geboden op dat tell sell.

En net wat je zegt je moet echt je conditie op pijl hebben anders lig je snel plat op de vloer
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Lijkt me zeker wat om een keer te proberen. Heb de dingen al klaarstaan!
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                        Ben ik helemaal mee eens, maar ik ga toch van uit dat je zo'n training niet gaat doen zonder vitaminen en goede voeding. Ik bedoel daarmee, elke dag vet en junkfood eten en toch trainen??? Tja, het is beter dan niets.
                        Insanity training is niet zo maar cardio hoor. Probeer het maar eens en je zal zien dat je na 1,5 week verslaafd raakt. (althans dat is bij mij zo)

Comment

Originally posted by insanity View Post
                          Ben ik helemaal mee eens, maar ik ga toch van uit dat je zo'n training niet gaat doen zonder vitaminen en goede voeding. Ik bedoel daarmee, elke dag vet en junkfood eten en toch trainen??? Tja, het is beter dan niets.
                          Insanity training is niet zo maar cardio hoor. Probeer het maar eens en je zal zien dat je na 1,5 week verslaafd raakt. (althans dat is bij mij zo)
                          Je moet is weten hoeveel mensen hier langskomen met die instelling xD.
                          Dit heeft iets weg van HIIT en het blijft gewoon cardio, maar ik denk dat je hier haast geen spier mee aanzet omdat alles BW is en niet gewichten, dus dit is IMO gewoon goed voor het afvallen

Hoe ziet jou voeding eruit >?

Comment

Wel, dan is het toch goed dat er zo'n forum is. Op gebied van voeding ben ik geen deskundige. Ik ben 55 jaar en ik hoef niet zo nodig grote spiermassa. Ik beoefen dit soort dingen omdat ik het leuk vind om te doen. Ik eet gewoon pak wel extra vitaminen en een whey isolaat shake. Drinken doe ik niet en snoepen af en toe.

Comment

Dan zou ik me toch maar eens wat gaan verdiepen in voeding. Is belangrijk voor je herstel, vetverlies etc. en met beter herstel en resultaat lijkt het trainen me alleen maar leuker worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X