Hallo allemaal.
Ik wou mezelf eerst ff voorstellen sinds ik nieuw ben op bodynet.
Mijn naam is Max, ik ben 20 jaar oud. Ik doe een opleiding sport en bewegen en ik ben sinds pas weer serieus begonnen met fitness. (ik heb wel al wat ervaring en ik heb opzich wel al wat spiermassa, niet veel maar ik kan wel wat hebben)
Ik weeg ongv 80kg
Ik ben 1,80m
20 jaar oud
Ik gebruik ook koolhydraat/eiwit shakes. Elke dag bij ontwaken en elke keer na de training.
op dit moment train ik 3 x per week. Ik zet hieronder hoe ik dit doe. (niet met oefeningen maar even qua spiergroepen)
Dinsdag:
Borst
Triceps
Donderdag:
Rug
Biceps
Zaterdag:
Schouders
Benen
Meer dagen kan ik niet dus vandaar dat ik het zo doe.
Mijn vraag is: is dit een goed schema?
Ik lees namelijk ook bijvoorbeeld over dat het misschien beter zou zijn als ik die 3 dagen gewoon een full body training doe..
dus dinsdag, donderdag en zaterdag een full body training maar dan wat minder oefeningen per spiergroep?
in ieder geval.
Wat is het beste om spiermassa op te bouwen?
Alvast bedankt!
Ik wou mezelf eerst ff voorstellen sinds ik nieuw ben op bodynet.
Mijn naam is Max, ik ben 20 jaar oud. Ik doe een opleiding sport en bewegen en ik ben sinds pas weer serieus begonnen met fitness. (ik heb wel al wat ervaring en ik heb opzich wel al wat spiermassa, niet veel maar ik kan wel wat hebben)
Ik weeg ongv 80kg
Ik ben 1,80m
20 jaar oud
Ik gebruik ook koolhydraat/eiwit shakes. Elke dag bij ontwaken en elke keer na de training.
op dit moment train ik 3 x per week. Ik zet hieronder hoe ik dit doe. (niet met oefeningen maar even qua spiergroepen)
Dinsdag:
Borst
Triceps
Donderdag:
Rug
Biceps
Zaterdag:
Schouders
Benen
Meer dagen kan ik niet dus vandaar dat ik het zo doe.
Mijn vraag is: is dit een goed schema?
Ik lees namelijk ook bijvoorbeeld over dat het misschien beter zou zijn als ik die 3 dagen gewoon een full body training doe..
dus dinsdag, donderdag en zaterdag een full body training maar dan wat minder oefeningen per spiergroep?
in ieder geval.
Wat is het beste om spiermassa op te bouwen?
Alvast bedankt!
Comment