Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat ik mij wel afvraag is of de belasting voor de schouders niet hetzelfde blijft. Want je blijft die 4 trainingen houden. Alleen worden nu de schouders niet op een aparte dag getraint maar met de borst en rug mee.
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 03 2005,17:17)]Belasting is minder volgens mij maar ik heb nog nooit last gehad van mijn schouders. Is mijn sterkste kant zeg maar.
Greets...
Voor een Feijenoordsmurf heb je best wel aardige schouders inderdaad
dus je pakt met bort voor kant schouders en schuinen en met rug achterkant. IK vind persoonlijk een aparte dag schouders lekkerder. ik vind dit namelijk omdat je dan dieper kunt gaan. als je rug biceps schouders bv gaat je kracht afnemen vind ik doordat je vermoeide word. en op een aparte dag kan je gewoon alles geven. Dat is kwa kracht bij mij een heeel groot verschil. Heb een tijd dit schema gevolgd:
rug
borst
benen
schouders
biceps/triceps
toen was ik met me bicep triceps veel sterker dan ik nu ben na me rug/borst trianing. Voel dat ze dan een vermoeit zijn waardoor ik minder zwaar kan trainen maar wel een betere pomp voel.. grts
zoiets heb ik eerst ook gedaan, maar kon de volgende dag of 2 dagen later niks meer trainen wat ik met mijn armen moest doen (borst,rug,schouders), dus dat schema was helemaal niks voor mij, die ik nu doe werkt beter voor de spierpijn en kan ik de volgende dag wel mijn schema aanhouden.
ik zit nu te denken over een splitschema, misschien dat het nog beter werkt voor mijn spierpijn, maar ik weet niet welke oefeningen ik daarvoor moet doen, iemand tips of een goede link.
je moet er toch voor zorgen dat je spierpijn over is voor je het weer belast?
@ punani denk niet dat veel uitmaakt. door de belasting van de schouders tijdens borst trainen hoef je daarna niet veel oefeningen te pakken voor schouders. Met triceps heb je niet zoveel last van je vermoeide schouders..
grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment