Waarom vul je in je schema in dat je je vetpercentage niet weet om vervolgens, drie regels lager, 12% vetpercentage in te vullen?
Heel slank naar gespierd 2.0
Collapse
X
-
Originally posted by Kojpje View Post. Ik eet savonds wat de pot schaft.
Toen ik nog moeders pot at thuis waren de waardes heel anders.
Ik bedoel hier mee te zeggen maak je schema niet mooier dan de werkelijkheid.
Je houd je zelf voor de gek.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Kojpje, ik ben benieuwd naar je voedingsschema van morgen en bij deze hoop ik dat je je doelstellingen gaat halen en groter zal worden.
Waar jij nu staat heb ik ook gestaan, ik was vrij mager en lang (1.96) je wilt aankomen en hebt daar alles voor over.
Belangrijkste tip die ik je kan geven is maak een eetschema wat reeel is. Ik weet niet precies of je werkt of studeert maar echt van niet trainen en 'normaal' eten naar allerlei bakjes meenemen naar werk/school met de juiste voeding kan lastig zijn. Al helemaal voor beginnende sporters. Je woont nog thuis heb ik begrepen dus je hebt niet altijd de keuze wat er op tafel staat, dit kan gezeik gaan opleveren thuis en met je schema. Bouw er dus iets omheen zodat je niet al te afhankelijk bent van wat je ouders op tafel zetten.
Succes, ik ben benieuwd naar je progress !
: 4 liter melk, niet doen!Superbia in Proelio
Comment
-
Hallo Bn'ers!
Ik had mijn voedingsschema gisteravond willen plaatsen maar ik kon helaas niet op de site komen. (raar!?)
Dus vandaar dat ik het bij deze doe.
Om even terug te komen op jullie reacties:
@tommyzz, Bedankt voor je reactie. Ik kook twee maal in de week zilvervliesrijst porties van 100 gram. Deze doe ik in mijn mooie tupperware bakjes en gaan de koelkast in. Mijn ouders vinden dit overdreven. Daaruit kun je inderdaad uitleiden dat ik nog thuis woon. Wat betreft de kipfilet en de bonen heb je gelijk. Dit verschilt per avond. Soms kipfilet, soms pangafilet, soms iets anders. Is het dan een idee om een voedingsschema per dag te maken gebasseerd op wat ik per avond eet? Klinkt opzich wel logisch?
@Mickdv, bedankt voor je reactie! Toevallig dat jij ook in een soortgelijke situatie hebt gezeten. Ik hoop dat je me een beetje kunt sturen waar nodig na het lezen van deze topic. 'Een eetschame wat reeël is' geef jij aan. Ik studeer nog en je geeft inderdaad aan dat het lastig is om allerlei bakjes mee te nemen naar de studie. Toch probeer ik wel mijn maaltijden zo te verpakken dat ik weet wat ik wanneer moet nemen in mijn 'pauzes/binnen de colleges'. Het voordeel ervan is wel dat ik vaak op dezelfde momenten mijn maaltijden binnen krijg. Zijn er mensen die dit lezen en denken van'oh kerel die moet je eigenlijk anders aanpakken, ik doe dit juist op deze manier op mijn werk/school...'
Je geeft ook aan om eromheen iets op te bouwen zodat ik niet te afhankelijk ben van mijn ouders. Hoe zie je dit voor je? Maw, hoe heb jij dit bijvoorbeeld gedaan? Of hoe zou jij dit aanpakken? Want wil je een goed schema maken dan moet je de waarden van die momenten ook meenemen natuurlijk. Ongeacht of dat verschilt met wat ik bijvoorbeeld nu heb ingevuld.
Bedankt voor de reacties!
voedingsschema.xls~ Rookworst zonder R is ook worst ~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 day ago
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
6 dagen geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-