Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn trainingschema 5x in de week.. tips zijn welkom
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
ik wil hier eigenlijk alleen het benodige mee bereiken en dat is wat zou ik meer kunnen doen met dat beetje energie dat over blijft ik train best vaak en blijf elke 3/4 weken mijn lichaam uitdagen om steeds zwaarder te gaan tillen.
bijvoorbeeld buik ergens tussen doen? ik doe ook nog in het weekend 200 baantjes zwemmen.
ja ik deed wat arrogant ahaha.. van mij mag je ze erop laten hoor maakt mij echt niks uit.. ik vind het inderdaad moeilijk om nog meer te groeien en zeker met een lengte van 2.08.. ik moet ook het dubbele eten dan andere mensen vanwegen mijn snellere vetverbranding en ik zie elke maand wel resultaat maar toch blijft er na het trainen wat energie over dus ik vraag me af waar kan ik dat in kwijt
Hoeveel kcal eet je nu per dag? Ik ben maar 1m75 en vond 4000 al veel Ik heb op DBB ooit een topic gelezen van een nederlandse jongen die 2m17 was en ook lastig aan kwam. Hij woog na een paar jaar volgensmij 125kg
ps: je hebt wel een toepasselijke achternaam nomen est omen
Dan voldoet de post van Inferno om jou een antwoord te geven..
Trouwens je praat wel met iemand die nog geen 2 jaar traint.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Hoeveel kcal eet je nu per dag? Ik ben maar 1m75 en vond 4000 al veel Ik heb op DBB ooit een topic gelezen van een nederlandse jongen die 2m17 was en ook lastig aan kwam. Hij woog na een paar jaar volgensmij 125kg
ik eet veel volle kwark en veel brood met pindakaas en kipfilet.. soms ook gewoon even lekker ouderwets rijst met kip. en na het trainen altijd 2 bananen voor de suikers. ik eet veel bruin en wit brood en dan kun je denken ruim 10/12 boterhammen 3x op een dag en dan zoveel mogelijk op leggen dus dat wordt dan 3200kcal plus/minus
Dan voldoet de post van Inferno om jou een antwoord te geven..
Trouwens je praat wel met iemand die nog geen 2 jaar traint.
mijn doel was meer om 1 ding en dat was. wat kan ik bij mijn trainingschema toepassen.
en omdat mijn vader ex bodybuilder was en altijd zegt je moet dit en dan dat doen en na 1 jaar zie je geen resultaat dan ga je toch denken van uhmm waarom groei ik niet zo hard. maar mijn vader is wel een stuk kleiner dan mij dus misschien werken die oefeningen bij hem wel.
Ik denk dat je meer moet eten, ik weeg 87kg en mijn onderhoud is al hoger dan wat jij eet terwijl jij 102 weegt. Die boterhammen zou je misschien kunnen vervangen voor rijst en kip. Neem je ook shakes of dat niet?
Ik denk dat je meer moet eten, ik weeg 87kg en mijn onderhoud is al hoger dan wat jij eet terwijl jij 102 weegt. Die boterhammen zou je misschien kunnen vervangen voor rijst en kip. Neem je ook shakes of dat niet?
nog niet.. ga binnekort wel weer beginnen alleen daar krijg je altijd zo'n dik buikje van! en die scheten die je altijd moet laten niet te best ik zal proberen om nog meer eten.. ik woon pas op mezelf dus dat wordt wel even wachten misschien binnekort maar 100 pannekoeken bakken.. zit ook genoeg eiwitten in wat mijn lichaam nodig heeft om te groeien.
ik hoef ook niet super snel te groeien want ik weet van mezelf als ik eenmaal zo groot ben dat het er bij mij mooier uit ziet dan bij kleinere mensen *Niks persoonlijks* want langere mensen hebben grotere spieren en dat is ook een van de redenen dat alles zolang duurt.
ik heb mijn informatie al verkregen van iemand anders. nogmaals excuses voor het brutale gedoe maarja iedereen heeft zo'n zijn slechte dagen dat het eventjes niet mee zit.
nog niet.. ga binnekort wel weer beginnen alleen daar krijg je altijd zo'n dik buikje van! en die scheten die je altijd moet laten niet te best ik zal proberen om nog meer eten.. ik woon pas op mezelf dus dat wordt wel even wachten misschien binnekort maar 100 pannekoeken bakken.. zit ook genoeg eiwitten in wat mijn lichaam nodig heeft om te groeien.
ik hoef ook niet super snel te groeien want ik weet van mezelf als ik eenmaal zo groot ben dat het er bij mij mooier uit ziet dan bij kleinere mensen *Niks persoonlijks* want langere mensen hebben grotere spieren en dat is ook een van de redenen dat alles zolang duurt.
Je instelling is helemaal verkeerd, je geeft aan geen advies te willen van mensen die korter dan 2 jaar trainen, maar volgens mij kan jij nog een heleboel leren van de mensen hier op dit forum. Onder andere zoals Guusd al aangaf, je voeding is niet op orde!
Lees eerst eens de zomersticky Klik!
En er staan nog veel meer interessante sticky's hier.
Maak dan eens een voedingsschema, post die hier en dan kun je hulp krijgen van andere mensen. Iedereen hier wil graag helpen, maar dan moet je wel willen luisteren natuurlijk. Welke oefeningen doe je, welke gewichten? Met alleen dag 1 borst/biceps dag 2 rug/triceps enz.. kunnen we niet zoveel.
Hoezo? Hij heeft duidelijk veel zelfvertrouwen en geeft aan dat hij binnenkort nog mooier zal worden dan hij al is. Dat is alleen maar positief. Bovendien traint hij 5x per week dus hij is een taaie gozer.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment