Mijn trainingschema 5x in de week.. tips zijn welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jij hebt wel een hoog eigendunk hé?

Wat wil je eigenlijk hiermee bereiken?

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

ik wil hier eigenlijk alleen het benodige mee bereiken en dat is wat zou ik meer kunnen doen met dat beetje energie dat over blijft ik train best vaak en blijf elke 3/4 weken mijn lichaam uitdagen om steeds zwaarder te gaan tillen.

bijvoorbeeld buik ergens tussen doen? ik doe ook nog in het weekend 200 baantjes zwemmen.

Comment

Originally posted by ricardohoog View Post
        ja ik deed wat arrogant ahaha.. van mij mag je ze erop laten hoor maakt mij echt niks uit.. ik vind het inderdaad moeilijk om nog meer te groeien en zeker met een lengte van 2.08.. ik moet ook het dubbele eten dan andere mensen vanwegen mijn snellere vetverbranding en ik zie elke maand wel resultaat maar toch blijft er na het trainen wat energie over dus ik vraag me af waar kan ik dat in kwijt
        Hoeveel kcal eet je nu per dag? Ik ben maar 1m75 en vond 4000 al veel Ik heb op DBB ooit een topic gelezen van een nederlandse jongen die 2m17 was en ook lastig aan kwam. Hij woog na een paar jaar volgensmij 125kg

ps: je hebt wel een toepasselijke achternaam nomen est omen
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dan voldoet de post van Inferno om jou een antwoord te geven..

Trouwens je praat wel met iemand die nog geen 2 jaar traint.
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
            Hoeveel kcal eet je nu per dag? Ik ben maar 1m75 en vond 4000 al veel Ik heb op DBB ooit een topic gelezen van een nederlandse jongen die 2m17 was en ook lastig aan kwam. Hij woog na een paar jaar volgensmij 125kg
            ik eet veel volle kwark en veel brood met pindakaas en kipfilet.. soms ook gewoon even lekker ouderwets rijst met kip. en na het trainen altijd 2 bananen voor de suikers. ik eet veel bruin en wit brood en dan kun je denken ruim 10/12 boterhammen 3x op een dag en dan zoveel mogelijk op leggen dus dat wordt dan 3200kcal plus/minus

nou ik wordt vaak lange genoemd.. dus idd ahaha
            Last edited by ricardohoog; 19-03-2013, 01:06.

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
              Dan voldoet de post van Inferno om jou een antwoord te geven..

Trouwens je praat wel met iemand die nog geen 2 jaar traint.
              mijn doel was meer om 1 ding en dat was. wat kan ik bij mijn trainingschema toepassen.
              en omdat mijn vader ex bodybuilder was en altijd zegt je moet dit en dan dat doen en na 1 jaar zie je geen resultaat dan ga je toch denken van uhmm waarom groei ik niet zo hard. maar mijn vader is wel een stuk kleiner dan mij dus misschien werken die oefeningen bij hem wel.

Comment

Ik denk dat je meer moet eten, ik weeg 87kg en mijn onderhoud is al hoger dan wat jij eet terwijl jij 102 weegt. Die boterhammen zou je misschien kunnen vervangen voor rijst en kip. Neem je ook shakes of dat niet?
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Ik denk dat je meer moet eten, ik weeg 87kg en mijn onderhoud is al hoger dan wat jij eet terwijl jij 102 weegt. Die boterhammen zou je misschien kunnen vervangen voor rijst en kip. Neem je ook shakes of dat niet?
                  nog niet.. ga binnekort wel weer beginnen alleen daar krijg je altijd zo'n dik buikje van! en die scheten die je altijd moet laten niet te best ik zal proberen om nog meer eten.. ik woon pas op mezelf dus dat wordt wel even wachten misschien binnekort maar 100 pannekoeken bakken.. zit ook genoeg eiwitten in wat mijn lichaam nodig heeft om te groeien.

ik hoef ook niet super snel te groeien want ik weet van mezelf als ik eenmaal zo groot ben dat het er bij mij mooier uit ziet dan bij kleinere mensen *Niks persoonlijks* want langere mensen hebben grotere spieren en dat is ook een van de redenen dat alles zolang duurt.
                  Last edited by ricardohoog; 19-03-2013, 01:22.

Comment

ik heb mijn informatie al verkregen van iemand anders. nogmaals excuses voor het brutale gedoe maarja iedereen heeft zo'n zijn slechte dagen dat het eventjes niet mee zit.

Comment

Do you even lift ?

Comment

Originally posted by Tails View Post
                        Do you even lift ?
                        Do you even care?

Verder nog:

Ff serieus... Zie post #5 "Spuit gebruiken zoals de meeste hier"?
                        Wat een houding zeg... Die ricardohoog komt er wel!
                        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                          Do you even care?
                          Eig nee .

Comment

Goed topic! Kan ik nog veel van leren!
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by ricardohoog View Post
                              nog niet.. ga binnekort wel weer beginnen alleen daar krijg je altijd zo'n dik buikje van! en die scheten die je altijd moet laten niet te best ik zal proberen om nog meer eten.. ik woon pas op mezelf dus dat wordt wel even wachten misschien binnekort maar 100 pannekoeken bakken.. zit ook genoeg eiwitten in wat mijn lichaam nodig heeft om te groeien.

ik hoef ook niet super snel te groeien want ik weet van mezelf als ik eenmaal zo groot ben dat het er bij mij mooier uit ziet dan bij kleinere mensen *Niks persoonlijks* want langere mensen hebben grotere spieren en dat is ook een van de redenen dat alles zolang duurt.
                              2xsh.jpg
                              Van eiwitshakes krijg je een dik buikje

Je instelling is helemaal verkeerd, je geeft aan geen advies te willen van mensen die korter dan 2 jaar trainen, maar volgens mij kan jij nog een heleboel leren van de mensen hier op dit forum. Onder andere zoals Guusd al aangaf, je voeding is niet op orde!

Lees eerst eens de zomersticky Klik!
                              En er staan nog veel meer interessante sticky's hier.

Maak dan eens een voedingsschema, post die hier en dan kun je hulp krijgen van andere mensen. Iedereen hier wil graag helpen, maar dan moet je wel willen luisteren natuurlijk. Welke oefeningen doe je, welke gewichten? Met alleen dag 1 borst/biceps dag 2 rug/triceps enz.. kunnen we niet zoveel.
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                                Je instelling is helemaal verkeerd
                                Hoezo? Hij heeft duidelijk veel zelfvertrouwen en geeft aan dat hij binnenkort nog mooier zal worden dan hij al is. Dat is alleen maar positief. Bovendien traint hij 5x per week dus hij is een taaie gozer.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X