Hallo allemaal,
Graag stel ik mij graag even voor.
Mijn naam is mark (lets a.u.b niet op mijn profielnaam).
Ik ben 18 jaar, 1,80 lang, en weeg 80kg.
Is er iemand die ervaring heeft met fitness en kickboksen?
Ik fitness nu zelf 4x per week (ma,di,vr,za).
en ik kickboks 3x per week ( ma,wo,vr.).
Nu ben ik iemand die chips,friet vla en hotwings erg lekker vind (wie niet?). waardoor ik dus geen vet kwijt raak maar door veel sporten word het ook niet opgestapeld, maar wil nu toch echt flink wat vet eraf krijgen op een verantwoorde manier en geen crash dieet van 72u alleen citroen,pepers en water.
nu wil ik graag vragen of iemand mij kan vertellen wat voor voedingsschema ik moet gebruiken en/of aandachtspunten zoals aantal eetmomenten etc. hiervoor met name wanneer Kh en eiwit innemen. (voor en na training)
Ik gebruik zelf proteine shakes (syntha 6 dit meng ik met water of magere melk na de fitness)
Creatine; Stacker 2 rush.
daarnaast als aanvulling op mijn voeding 2 pillen omega 3.6.9.
en van het huismerk body en fit 'sports multi' tabletten.
+ "stay strong" (pre workout) sportdrank met veel kh 25gram kh per 30gram en dit bevat 430Kcal... beetje veel? dit drink ik tijdens de fitness.
hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Graag stel ik mij graag even voor.
Mijn naam is mark (lets a.u.b niet op mijn profielnaam).
Ik ben 18 jaar, 1,80 lang, en weeg 80kg.
Is er iemand die ervaring heeft met fitness en kickboksen?
Ik fitness nu zelf 4x per week (ma,di,vr,za).
en ik kickboks 3x per week ( ma,wo,vr.).
Nu ben ik iemand die chips,friet vla en hotwings erg lekker vind (wie niet?). waardoor ik dus geen vet kwijt raak maar door veel sporten word het ook niet opgestapeld, maar wil nu toch echt flink wat vet eraf krijgen op een verantwoorde manier en geen crash dieet van 72u alleen citroen,pepers en water.
nu wil ik graag vragen of iemand mij kan vertellen wat voor voedingsschema ik moet gebruiken en/of aandachtspunten zoals aantal eetmomenten etc. hiervoor met name wanneer Kh en eiwit innemen. (voor en na training)
Ik gebruik zelf proteine shakes (syntha 6 dit meng ik met water of magere melk na de fitness)
Creatine; Stacker 2 rush.
daarnaast als aanvulling op mijn voeding 2 pillen omega 3.6.9.
en van het huismerk body en fit 'sports multi' tabletten.
+ "stay strong" (pre workout) sportdrank met veel kh 25gram kh per 30gram en dit bevat 430Kcal... beetje veel? dit drink ik tijdens de fitness.
hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Comment