Allereerst even een kleine uitleg.
Ik heb 12 weken falstyr's schema gevolgd, erg fijn schema maar ik wil toch meer op massa gericht gaan trainen. Ik train thuis met alleen een squat rack, barbell en dumbbell dus een hoop oefeningen kan ik niet doen. Ik kan totaal geen 1 schema vinden die ik dus niet moet aanpassen dus heb zelf geprobeerd eentje te maken. Ik train sinds oktober, heb een goed voedingsschema en wil voornamelijk massa pakken.
Na dag 1 en 3 ga ik 10 minuten HIIT doen, burpees, fietsen, jump squats, hardlopen eigenlijk van alles, beetje afwisselend ligt aan het weer en waar ik zin in heb.
1 rustdag tussen dag 2 en 3 en na dag 4 neem ik 2 dagen rust. Uiteraard is het de bedoeling dat ik mijn hele lichaam aanpak, alle oefeningen doe ik 3x8 met 60 seconde rust. Vind dit zelf het fijnst maar als een ander manier beter is voor massa hoor ik het graag.
Dag 1
Bench press 3x8
Push press 3x8
Close grip bench press 3x8
Incline bench press 3x8
Dumbbell pullover 3x8
Dumbbell side bends 3x8
Dag 2
Squat 3x8
Deadlift 3x8
Romanian deadlift 3x8
Barbell Lunges 3x8
pendlay row 3x8
One arm dumbbell row 3x8
Dag 3
Bench press 3x8
Push press 3x8
Incline bench press 3x8
Dumbbell lateral raise 3x8
Standing hammer curls 3x8
Dag 4
Squat 3x8
Deadlift 3x8
Romanian deadlift 3x8
pendlay row 3x8
One arm dumbbell row 3x8
Planks 3x tot het niet meer gaat
Vond het erg lastig dus er zullen vast wat fouten in zitten maar die wil ik zeker verbeteren dus advies is meer dan welkom .
Ik heb 12 weken falstyr's schema gevolgd, erg fijn schema maar ik wil toch meer op massa gericht gaan trainen. Ik train thuis met alleen een squat rack, barbell en dumbbell dus een hoop oefeningen kan ik niet doen. Ik kan totaal geen 1 schema vinden die ik dus niet moet aanpassen dus heb zelf geprobeerd eentje te maken. Ik train sinds oktober, heb een goed voedingsschema en wil voornamelijk massa pakken.
Na dag 1 en 3 ga ik 10 minuten HIIT doen, burpees, fietsen, jump squats, hardlopen eigenlijk van alles, beetje afwisselend ligt aan het weer en waar ik zin in heb.
1 rustdag tussen dag 2 en 3 en na dag 4 neem ik 2 dagen rust. Uiteraard is het de bedoeling dat ik mijn hele lichaam aanpak, alle oefeningen doe ik 3x8 met 60 seconde rust. Vind dit zelf het fijnst maar als een ander manier beter is voor massa hoor ik het graag.
Dag 1
Bench press 3x8
Push press 3x8
Incline bench press 3x8
Dumbbell pullover 3x8
Dumbbell side bends 3x8
Dag 2
Squat 3x8
Deadlift 3x8
Romanian deadlift 3x8
Barbell Lunges 3x8
pendlay row 3x8
One arm dumbbell row 3x8
Dag 3
Bench press 3x8
Push press 3x8
Incline bench press 3x8
Dumbbell lateral raise 3x8
Standing hammer curls 3x8
Dag 4
Squat 3x8
Deadlift 3x8
Romanian deadlift 3x8
pendlay row 3x8
One arm dumbbell row 3x8
Planks 3x tot het niet meer gaat
Vond het erg lastig dus er zullen vast wat fouten in zitten maar die wil ik zeker verbeteren dus advies is meer dan welkom .
Comment