Fullbody (beginner)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor jullie reacties!!
    Ik denk dat ik er uit ben, het onderstaande schema ga ik morgen ff proberen
    hoeveel sets en reps raden jullie aan?

Squat
    Romanian deadlift
    Bench press
    Bent over row
    Military press
    Upright row
    Calf raise
    Lat. pull down
    Tricep extension
    Dumbell curl
    Sit ups

thanks!

Comment

Gewoon doen waar je je goed bij voelt, je merkt gauw genoeg of het wel of niet werkt, zorg dat je voldoende eet en rust dan kan dat gerust.
      Als je maar de oefeningen beheerst doet en progressief je schema hanteerd komt dat vast goed.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Lekker kinderachtig gedrag weer zeg,..

"kanker toch op" , "gain moeilijk goed" , "front raises,fly's overbodig. ( oh ik weet het al,dat zegt Ripp natuurlijk )

echt laat die jongen toch lekker een meer BB schema volgen en verder alles zoals Robbie aangeeft.

Overdrijven is ook een vak!
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Er was een tijd dat je fora had waar veel wedstrijd bbers zaten, begeleiders van wereldkampioenen, die tijd is voorbij, nu krijg je Googlelogie 1 jaarst studentjes die ff vertellen hoe het moet

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Kzou 2 workouts maken, of iets anders maar dit is teveel imo, front raises zijn sws overbodig, flys ook imo
            o dan moet ik maar heel snel stoppen met mijn flyes & front raises
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Flys is ook slecht, krijg je een dikke borst van, is lelijk brrrr ecto borstjes zijn mooier, liefste met zo'n puffy nipple hmmm

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                "kanker toch op" , "gain moeilijk goed" , "front raises,fly's overbodig. ( oh ik weet het al,dat zegt Ripp natuurlijk )
                Anders hou je rip erbuiten mij hoor je dit allemaal niet zeggen en volgens mij ben ik de enige aanbidder.
                Als deze jonge bv. 2 werksetjes per oefening doet lijkt het mij een prima schema. Als hij met 4 werksets ook progressie boekt twijfel ik of er niet meer voor hem had ingezeten.
                Belangrijkste blijft altijd dat je iets doet wĂ ar je lekker op gaat/ waar je je goed bij voelt. Alleen als deze jonge om advies vraagt genieten 42 werksets/training niet mijn voorkeur. Ik zeg ook expliciet dat ik me aansluit wat betreft kritiek op het schema.Dat moeilijk goed gainen etc moet ik ook niks van hebben.

Comment

wat me opvalt hier op bodynet ,dat je zo afgezeken word
                  terwijl je alleen maar goed probeert te doen
                  leven en laten leven ,en je moet gewoon doen wat je zelf wil
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Welkom op BB fora Brilliant

Comment

Frontraises zijn mij ook afgeraden te doen, schijnt een wat overschatte oefening te zijn. (Inferno)

On topic:

Ik sluit me aan bij het advies lekker starting strength te doen, daar boek je in een korte tijd aanzienlijke resultaten mee. Lekker wat compoundoefeningen en de geĂŻsoleerde oefeningen nog even laten zitten. Dan ben je ook korter per workout bezig 45 minuten tot een uurtje en dat is voor beginners (ben ik zelf ook) meer dan voldoende. Als je ook cardio gaat doen let dan op dat je dit voldoende compenseert met voeding.
                      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        Hou op zeg, je hebt boter op je voorhoofd als een malle. Eerst bek hebben en daarna in een soort slachtoffer rol kruipen. Walgelijk.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ik zou een push benen pull doen . heel lekker voor een beginner
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                            Frontraises zijn mij ook afgeraden te doen, schijnt een wat overschatte oefening te zijn. (Inferno)
                            uhm,zat vd week een video te kijken met Delarosa,jay,phil,rivera,branch, antoine,
                            raymond,meadows,dugdale

en wat deden die? allemaal de ene front raise naar de andere. (Behalve gollum,want die maakte er weer een fb oef.van )

Ik zal ze eens mailen dat ze contact op moeten nemen met inferno,want die traint op kracht dus dus die weet precies wat BB nodig hebben.

Dat het voor hem (zonder dat het een bash inferno post word ,want ik waardeer hem wel) geen toegevoegde waarde heeft kan ik helemaal inkomen,maar dat maak de oefening voor mensen met een andere doel niet een overschatte/ slechte oefening!
                            Last edited by Mvos; 19-05-2013, 11:04.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zeker geen overrated oefening die front raises .

enige wat je hebt is dat je gewicht redelijk eentonig blijft .
                              terwijl je op een mil press wat schijfjes kan bijleggen na enige tijd
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by brillant View Post
                                .. Afschuwelijk kinderachtig dit lol, eerst probeer je mij belachelijk te maken, dan word je op je nummer gezet en zijn wij de kwaaie.

@mvos:
                                de reden dat ik zeg dat deze dingen overbodig zijn is, hij geeft aan een beginner te zijn, dus dan lijken mij (ja mij) die isolatie oefeningen onnodig, plus het feit dat als je 3x per week bencht en shoulder presst worden je front delts al genoeg aangesproken niet dan? Ik beweer overigens helemaal niet dat die SS oid moet doen, maar gewoon beginnen met wat minder volume.

en die kk toch op was wellicht overdreven maargoed had ook een reden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X