Hulp nodig : full body voor een vrouw.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Aldo Raine View Post
    Geen dank. Het heet niet voor niets een full body haha.
    haha, nee dat is zo!
    Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
      Een Full body is niet bedoeld voor alleen beginners. En op bodybuilding.com staan vaak goede artikelen wat betreft het maken van zowel een split, fullbody etc.. schema
      Ik zal even kijken!
      ik zit ook nog wel eens op muscleandstrength.com, vind ik ook wel een goeie site.

Bedankt voor de hulp!
      Train Insane Or Remain The Same.

Comment

hey ik las dit en mijn vriendin wil toevallig ook gaan fitnessen, om een strakkere buik te krijgen. nou hoor ik veel dat je voor afvallen net zo goed of zelf beter kracht training kan doen. is het dan ook slim om een soortgelijk schema te doen als hierboven dus full body omdat je dan heel veel aanspreekt en dus ook veel verbrand?

vaak zijn vrouwen bang om breed een breed bovenlijf of iets te krijgen hoe praat je ze hier van af of zorg je dat dit bijvoorbeeld minder word. ik denk tenminste dat je wel gewoon je bovenlijf ook moet trainen als vrouw.

Sorry dat ik dit op jou topic zet JwvdM maar komt me toevallig bekend voor

Comment

Het is inderdaad beter om bovenop cardio ook krachttraining te doen. Daarmee zal ze meer verbranden + een strakker figuur krijgen omdat ze ook haar spieren vormt.

De meerderheid van de vrouwen ontwikkelen uit zichzelf niet genoeg testosteron om breed en/of gespierd te worden. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen (ik ken er namelijk 1tje) maar die zijn schaars gezaaid.

Dat staat ook allemaal mooi uitgelegd in de zomersticky: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X