Mo Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat deed jij met cid's wife..toothpicks tellen..o.O...hahah..
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Ze zocht een keer alpha mannetje!
      Haha,nee, ik maak het niet te persoonlijk.
      Respect!!"
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

amai..cid was just showinghis soft side..berg je maar
        I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

*thinking happy thoughts and ignoring murder instincts right now*

nothing but lovvve
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

kill with kindness...jammer.. #ramptoerist

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Hahah baas! Mn vrouwtje trekt jou uit elkaar.. dat had je niet na kunnen vertellen dwaas
              Praatjes vullen geen gaatjes.....
              haha leuke woordkeuze

laten we zeggen once in a lifetime experience...^.^
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Hij heeft weinig feitelijke kennis te delen en ik vind em regelmatig meer dan zeer onbeschoft in zijn uitingen.

laat ik de verstandigste zijn. Hoop dat hij gewoon iets minder onzin post en zich meer openstelt voor andere visies.. zal hem goed doen..
                #minder discusseren en harder trainen en eten... #leave humanity behind...
                #soms denk ik dat ik hier op een science forum ben beland.... vooral 1 jaartje geleden ofzo

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Cidious heb je geen leven man, elke post van adonis ben je er als de kippen bij om een mongolenpost te plaatsen.
                  haha en dat zeg jij, het woord anabolen rolt zo vaak je bek uit als maar kan, geen kans laat je onbenut om er even over te zeiken..kijk eerst eens in de spiegel troll.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    haha en dat zeg jij, het woord anabolen rolt zo vaak je bek uit als maar kan, geen kans laat je onbenut om er even over te zeiken..kijk eerst eens in de spiegel troll.

nice....je kan er straks nog een heel worstelprogramma voor maken op eurosport... #wrestlemania BN

cidious VS adon1s.
                    quibus VS nicorino.

#zegt met een kinderachtig stemmetje.... waarom wilt niemand met mij vechten?? ik wil ooowwwwkkkkk

Comment

Hahaha die quibus gaat er ook altijd lekker op in. Enige die zich afgesproken voelt.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik wil met jou ook wel effe hoor gip, doe ik wel een dubbele onderbroek aan maar nocerino lijkt me geen optie, heb al genoeg zaktrainingen gehad in me leven en ik sla geen kinderen

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Hahaha die quibus gaat er ook altijd lekker op in. Enige die zich afgesproken voelt.
                          Ja ik voel me idd afgesproken?? het is toch gewoon focking triest man iedere keer je gejank over anabolen, en als het grappig bedoelt dan moet je hem niet 6x per dag maken.

Comment

Ik wil met jou ook wel effe hoor gip, doe ik wel een dubbele onderbroek aan maar nocerino lijkt me geen optie, heb al genoeg zaktrainingen gehad in me leven en ik sla geen kinderen
                            #challange accepted

Comment

Mooi volgende meet weer in utrecht, daar haddeen ze ook een bokszaal

Comment

Mooi volgende meet weer in utrecht, daar haddeen ze ook een bokszaal
                                haha ....
                                volgende meet slaat iedereen elkaars hersenpan in volgensmij.

#waarom als ik in een topic komt gaat het altijd off topic?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X