Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb wel een fullbody training voor 3x pw op mijn pc staan. Kan het alleen niet uploaden omdat ik al mijn uploadruimte op dit forum al heb gebruikt, als je geinteresseerd bent moet je me ff een pm sturen met je mailadres dan stuur ik je dat trainingsschema
Je zal toch een beetje moeite moeten doen..
Je kan de oefeningen wat je niet begrijpt bijvoorbeeld op youtube intypen, dan zie je de oefening.
Er zijn ook genoeg sites waar alle soorten oefeningen opstaan, per spiergroep uitgelegd.
Schema compleet en netjes maken.. Dus je hebt al een begin? Laat eens zien...
Gewoon alles wat daar staat. Er staan oefeningen bij, maar ik weet niet welke oefeningen dat zijn en hoe ik me schema compleet en netjes kan maken...
Tip voor de oefeningen : Als je de oefeningen niet kent/snapt dan staan echt voor alle oefeningen tutorial filmpjes op youtube, gewoon naam van de oefening intypen en leef je uit
Dit is het fullbody beginnersschema waar Dynobet mij naar verwezen heeft. Ik doe deze nu 2 weken (na al een paar maanden bezig te zijn) en dit werkt prima voor mij.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment