Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Omdat je borst traint,hoef je in principe geen front raises(voorkant schouders)meer te doen,dat klopt.Die belast je genoeg bij borsttraining.
Maar achterkant schouders train je toch echt niet met borsttraining;die moet je apart isoleren.
En als jij je schouders wilt verzieken,zou ik een neckpress toevoegen.
Wat bedoel je trouwens met"in plaats van rear delts de neckpress doen"?
ik stelde voor om ipv rear delt raises de neckpress te gaan doen, maar is blijkbaar niet zo'n goed idee haha.
nu rest nog de vraag bij welke training ik de rear delt raises het beste kan plaatsen?
Dat kan allebei,zowel bij schoudertraining als rugtraining.
Maar omdat ik mijn schouders samen met mijn benen train,kan ik wat meer oefeningen doen als dat ik ze na mijn borsttraining pak.
Dan zijn ze op een of andere manier wel goed opgewarmd,maar ook redelijk uitgeput en voer ik de oefeningen niet meer strict uit, waardoor ik eerder kans op blessures krijg.
oke bedankt rainman voor je antwoord
en bedankt voor de tip met het andere schema, ik zal de komende maanden eerst een even mijn schema hanteren met de rear delt raises erbij en daarna jouw opzet eens proberen, thx
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment