Fullbody tips en verbeteringen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fullbody tips en verbeteringen

    Ik ben een ecto 1'91 en 77-78kg ik ben van 65 naar 77kg gegaan afgelopen halfjaar, ik heb van allesgedaan splits/ub/lb enzo maar ik sta nu al een tijdje stil ik was van plan een fullbody te gaan doen omdat het schijnbaar zeer goed is voor massa, ik heb dit volgend schema gevonden










    Day 1 - 4x8
    Squats
    Bench Press
    Pullups
    Military Press
    Barbell Curls
    Ab Roller
    Click Here For A Printable Log Of olinerules87's Full Body Workout - Day 1.







    Day 3 - 5x5
    Deadlifts
    Bent Over Rows
    Dumbbell Incline Bench Press
    Lateral Raises
    Dumbbell Tricep Extensions
    Hammer Curls
    Click Here For A Printable Log Of olinerules87's Full Body Workout - Day 3.


    Day 5 - 3x12
    Lunges
    Dips
    Chin-ups
    Push Press
    Seated Calf Raises
    Plate Twists






    Is dit wel een goed schema voor massa

  • #2
    Of dit echt allemaal goede oefeningen zijn durf ik niet te zeggen. Wat ik wel kan vertellen is dat eigenlijk elk trainschema in principe gebruikt kan worden voor massa, massa bouw je op door middel van goede en voldoende voeding. Correct me if i'm wrong.

    Comment


    • #3
      Netjes 12 kg in 1 jaar.

      Comment


      • #4
        Er komt alleen wel weinig borst oefeningen invoor....

        Comment


        • #5
          Originally posted by RobinVM View Post
          Netjes 12 kg in 1 jaar.
          Maak er maar half jaar van ofc niet 12kg aan spieren

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stefanokk View Post
            Er komt alleen wel weinig borst oefeningen invoor....
            Als je nu al vind dat er weinig borst in voor komt moet je oefeningen omwisselen. Ik ben van mening dat je borst nog wel redelijk aanpakt hoor de eerst 2 dagen zie ik een db press en bench press en dag drie doe je dips. Dips train je ook een groot stuk borst mee. Dus weinig borst vind ik wel mee vallen.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Stefanokk View Post
              Er komt alleen wel weinig borst oefeningen invoor....
              De borstoefeningen kun je op dat 1 en dag 5 doen en dan de push press op dag 2. Dat doe ik zelf ook in mijn schema. En de enige borstoefening die ik doe is bankdrukken.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X