Ub/Lb phat 4 dagen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ub/Lb phat 4 dagen

    Hallo allemaal,

    ik heb nou een 5 daagse split gevolgd en aardig succes mee geboekt maar omdat ik ook veel positieve verhalen hoor over Ub/Lb wil ik dit ook proberen ik heb goed gekeken en ben op dit schema gekomen volgens het phat principe wat mij ook zeer aanspreekt op en aanmerkingen zijn welkom

    Ub power

    Benchpress 5x5 (ex WU)
    Bent over row 5x5 ( ex WU)
    Military press 5x5 (ex WU)
    Chin ups 2x 6-10 superset dips 2x 6-10
    CGBP 3 x 10
    dumbell curl 3x 10


    LB power
    Squat 5x5 (ex WU)
    Deadlift 5x5 (ex WU)
    Frontsquat 3x 10
    good mornings 3x 10
    Calve raise 2x 15
    Planks

    Ub Hyp
    Benchpress 6x3 speed sets 70% 5rm
    Bent over Row 6x3 speed sets 70% 5rm
    Military press 6x3 speed sets 70% 5rm
    Incline dumbell press 3x 8-12
    dumbell row 3x 8-12
    Lateral raise 3x 8-12
    Pull up 2x 10
    skull crusher 2x 10
    barbell curl 2x10
    Barbell Shrugs 2x10

    LB hyp
    Squat 6x3 speedset 70% 5rm
    deadlift 6x3 speedset 70% 5rm
    frontsquat 3x8-12
    leg curl 3x8-12
    Calve raise 2x 15
    An wheel rollouts 2x 12

    bedankt voor de reacties alvast ik zou graag willen weten welke oefeningen weg kunnen of misschien er nog bij kunnen
    Shrugs heb ik omdat ik merkte bij de 5 daagse split dat deze snel vooruit gingen als ik deze isoleerde

  • #2
    Niemand op of aanmerkingen ik wil graag vandaag beginnen met het schema namelijk!

    Bedankt

    Comment


    • #3
      Waarom voor sommige spiergroepen zoals kuiten maar 2 setjes?

      Comment


      • #4
        Omdat ik normaal deze maar 1x per week trainde en nu over 2x per week blijft et volume in principe hetzelfde, maar als het effectiever is kan ik daar natuurlijk wel 3 setjes van maken ik neem aan dat je alleen kuiten bedoeld en ab roller kan ook wel 3 sets zie ik nu maar de rest pak je al aardig met de compounds dus is het toch niet slim om dan veel volume in die isolatieoefeningen te zetten?

        Comment


        • #5
          Verder niks op aan te merken?

          danku

          Comment


          • #6
            Sorry dat ik het nou nog een keer vraag maar ik wil graag een goed schema en aangezien ik deze zelf heb samengesteld wel met kijken naar andere natuurlijk wil ik graag wat bevestiging dat deze oke is dus heeft er niemand verder wat op aan te merken behalve dan wat daarnet bovengenoemd is

            Comment


            • #7
              Serieus verder niks op aan te merken vandaag trouwens ub power gedaan en dat volume voelde wel goed alleen even kijken hoe ik me morgen voel

              Comment


              • #8
                Misschien is dit iets voor jou: Power Hypertrophy Upper Lower (P.H.U.L.) Workout | Muscle & Strength
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

                Comment


                • #9
                  Jaa bedankt die had ik al is gezien maar wil tog liever iets meer in de vorm van het schema wat ik nu heb heb je daar geen verbeterpunten voor?

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb een opmerking: Dit is geen phat maar een 4 daags ub/lb schema. Layne Norton heeft phat niet zomaar in elkaar gekwanseld, daar zit een hele theorie achter. Phat = 5 trainingsdagen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                    Comment


                    • #11
                      Okee dan is dat het bedankt voor de toelichting

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X