Hey allemaal,
Ik heb een tijdje geleden op dit forum gepost over mijn voedingsschema, ik ben hiermee toen goed geholpen.
Ben ondertussen ook al wat kilo's aangekomen, terwijl het vetpercentage nog steeds laag is.(vind ik)
Afgelopen 2 weken heb ik thuis gezeten omdat ik mijn polsen had overbelast, waarschijnlijk door slechte houding.
Ik train vanaf nu ook met polsbeschermende handschoentjes en wil wrist curls en reverse wrist curls doen.
Ik heb ook gelijk een nieuw trainingsschema, en vroeg me af wat jullie ervan vinden.
Het gaat over een 3 daagse split.
Dag 1:
Benen
Sqauts
Deadlifts
Ben even de naam van de volgende twee oefeningen vergeten. Je zit op een stoel met en bij de ene druk je het gewicht naar boven met je benen en bij de andere druk je het naar benenden. Iets van leg raise en leg pulldown? Volgens mij niet maar misschien weten jullie het.
Lunges
Schouders
Military press
Shrugs
Front raise
Side raise
Dag 2
Borst
Bench press
Incline dumbell press
Pectoral fly
Cable fly
Triceps
Dips
Cable pulldown
Overhead tricep extension
Dag 3
Rug
Bent-over rows
Seated cable rows
Lat pulldown (wide)
Chin ups
Bent-over dumbell rows (met een knie op een bankje)
Biceps
Ez-bar curls
Hammer curls
Seated dumbell curls
Voor buik doe ik:
Cable crunch
Leg raises
Sit ups
Foot to foot crunch
Dit doe ik na een training, 2-3x per week.
ik doe alle oefeningen 4 setjes met reps van 8-10.
Hoop dat jullie zo even genoeg info hebben, en anders hoor ik het wel!
Groeten,
Ik heb een tijdje geleden op dit forum gepost over mijn voedingsschema, ik ben hiermee toen goed geholpen.
Ben ondertussen ook al wat kilo's aangekomen, terwijl het vetpercentage nog steeds laag is.(vind ik)
Afgelopen 2 weken heb ik thuis gezeten omdat ik mijn polsen had overbelast, waarschijnlijk door slechte houding.
Ik train vanaf nu ook met polsbeschermende handschoentjes en wil wrist curls en reverse wrist curls doen.
Ik heb ook gelijk een nieuw trainingsschema, en vroeg me af wat jullie ervan vinden.
Het gaat over een 3 daagse split.
Dag 1:
Benen
Sqauts
Deadlifts
Ben even de naam van de volgende twee oefeningen vergeten. Je zit op een stoel met en bij de ene druk je het gewicht naar boven met je benen en bij de andere druk je het naar benenden. Iets van leg raise en leg pulldown? Volgens mij niet maar misschien weten jullie het.
Lunges
Schouders
Military press
Shrugs
Front raise
Side raise
Dag 2
Borst
Bench press
Incline dumbell press
Pectoral fly
Cable fly
Triceps
Dips
Cable pulldown
Overhead tricep extension
Dag 3
Rug
Bent-over rows
Seated cable rows
Lat pulldown (wide)
Chin ups
Bent-over dumbell rows (met een knie op een bankje)
Biceps
Ez-bar curls
Hammer curls
Seated dumbell curls
Voor buik doe ik:
Cable crunch
Leg raises
Sit ups
Foot to foot crunch
Dit doe ik na een training, 2-3x per week.
ik doe alle oefeningen 4 setjes met reps van 8-10.
Hoop dat jullie zo even genoeg info hebben, en anders hoor ik het wel!
Groeten,
Comment