Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
inderdaad of beginnen met squatten en dan afmaken met legpress ofzo.
zelfde voor borst bvb beginnen met bench press, eindigen met dumbell press, eigen varianten mogen ook
meestal eindigt het met hooguit bloeduitstorting (bar via je buik afrollen)
in de meest extreme gevallen (ja dit gebeurd echt) overlijden er mensen na bankdrukken. meestal door inwendige bloedingen.
over de smith machine, dit is geen oplossing aangezien als je normaal failt je de stang via je buik kan afrollen of de gewichten er per kant af kan laten vallen (als je geen sluiters gebruikt) dit kan met een smith machine niet en blijf je eronder liggen. soms zou je hem terug op haken kunnen krijgen maar dat lukt je niet elke keer, gaat het mis ben je net een muis is een muizenvalletje
Bankdrukken maxen op een smith machine bestaat niet imo. Ik zie heel veel gasten bij ons die altijd alleen maar smith machine bankdrukken, opscheppend over hoe ze 100 (40kg/kant) drukken en als ze dan onder de losse liggen
Smith heeft zeker wel zijn plek, daar ben ik het wel mee eens.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
meestal eindigt het met hooguit bloeduitstorting (bar via je buik afrollen)
in de meest extreme gevallen (ja dit gebeurd echt) overlijden er mensen na bankdrukken. meestal door inwendige bloedingen.
over de smith machine, dit is geen oplossing aangezien als je normaal failt je de stang via je buik kan afrollen of de gewichten er per kant af kan laten vallen (als je geen sluiters gebruikt) dit kan met een smith machine niet en blijf je eronder liggen. soms zou je hem terug op haken kunnen krijgen maar dat lukt je niet elke keer, gaat het mis ben je net een muis is een muizenvalletje
Bij ons kan je de vergrendeling zo instellen dat je niet geplet wordt in de smith mocht het verkeerd gaan,maar wel een volledige beweging kan maken
Bankdrukken maxen op een smith machine bestaat niet imo. Ik zie heel veel gasten bij ons die altijd alleen maar smith machine bankdrukken, opscheppend over hoe ze 100 (40kg/kant) drukken en als ze dan onder de losse liggen
Smith heeft zeker wel zijn plek, daar ben ik het wel mee eens.
Gewicht is maar een cijfertje, als jij gaat maxen op de smith is dit een ander cijfertje als op de bench, maar maxen is maxen.
Bij benchen kan ik me er niets bij voorstellen, volgens mij heb je daar gewoon een spotter bij nodig?
Ja, het liefst wel.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment