Hallo!
Een vriendin van me vroeg of ik voor haar een schema wilde maken. Nadat ik haar eerst heb laten kennismaken met het FullBody schema die op dit forum staat, ben ik gaan 'knutselen' aan een aangepast schema naar haar behoeften.
En dit is em geworden:
Ze wil dat er minder nadruk wordt gelegd op haar bovenlichaam en met name haar armen. Dit omdat haar biceps, triceps en schouders voor haar ver genoeg zijn ontwikkeld qua omvang. Naar mijn mening valt dit reuze mee, maar goed.
Voordat ik onzinnige opmerkingen naar mijn hoofd krijg geslingerd omtrent dit schema: ik ben niet afgestudeerd in fitness. Ik lees mij in middels forums, artikelen en informatie van mensen die hiervoor geleerd hebben/veel ervaring in hebben. De reden dat ik dit schema op het forum zet is om goede feedback te krijgen. Als je het niets vind mag je dat best melden, maar denk aan je woordkeus...
Een vriendin van me vroeg of ik voor haar een schema wilde maken. Nadat ik haar eerst heb laten kennismaken met het FullBody schema die op dit forum staat, ben ik gaan 'knutselen' aan een aangepast schema naar haar behoeften.
En dit is em geworden:
Oefening | Set 1 | Set 2 | Set 3 | |
Squat | 8 reps | 8 reps | 8 reps | |
Stiff legged deadlift | 8 reps | 8 reps | 8 reps | |
Barbell single leg squat | 20 reps | 20 reps | 20 reps | |
Leg curl | 20 reps | 20 reps | 20 reps | |
Standing hip abduction | 8 reps | 8 reps | 8 reps | |
Benchpress / push-up | 15 reps | 15 reps | 15 reps | |
Cable pull down | 15 reps | 15 reps | 15 reps | |
Side raise | 12 reps | 12 reps | 12 reps | |
Standing calf raise | 8 reps | 8 reps | 8 reps | |
Side bend | 8 reps | 8 reps | 8 reps | |
Hanging leg raise | 15 reps | 15 reps | 15 reps | |
Front Plank | 1 min. | 1 min. | 1 min |
Voordat ik onzinnige opmerkingen naar mijn hoofd krijg geslingerd omtrent dit schema: ik ben niet afgestudeerd in fitness. Ik lees mij in middels forums, artikelen en informatie van mensen die hiervoor geleerd hebben/veel ervaring in hebben. De reden dat ik dit schema op het forum zet is om goede feedback te krijgen. Als je het niets vind mag je dat best melden, maar denk aan je woordkeus...
Comment