Ik merk dat ik wat sneller herstel van mijn trainingen en wel klaar ben om ook een derde training toe te voegen.
Dag3 zal plaats vinden in het weekend, afgaande hoe mijn herstel is van Dag1 en Dag2.
Het is dus niet standaard dat ik elke week 3x train en het komt dus ook voor dat ik soms alleen aan 2 keer trainen toe kom.
Vandaar dat ik ook had besloten destijds om een ABC schema te maken en niet voor ABABABA te gaan.
Mijn vraag is of dit ook gaat belemmeren met de spiergroepen, door de wisseling van intensiviteit elke week/weken. ( ene keer 2x, andere keer 3x )
Zoals Dumbell Lateral Raise, het kan best wezen dat ik die dus een paar weken helemaal niet uitvoer. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de rest van de oefeningen.
Krijg ik dan niet achterstand in een bepaalde spiergroep wat problemen kan opleveren?
Dag 1
Squat (LB) 5x5
Bench Press (UB Push) 5x5
Barbell Bent-over Row (UB Pull) 5x5
MilitaryPress (Schouders) 3x8 toekomst Clean And Press
Barbell Curl (Isolatie Bicep) 3x8
CalfRaises (Isolatie Kuiten)3x8
Ab-roller 3x15a20 (Buik&Core)
Dag 2
Deadlift (LB) 3x5
Incline Bench Press (UB Push) 5x5
Pull-Ups (UB Pull) 5x5
Dumbell Lateral Raise (Schouders) 3x8
Tricep Pushdown (Isolatie Tricep) 3x8
Leg Raises (Buik) 3x8
Dag3
Squat (LB) 3x8
Db Bench Press (UB Push) 3x8
Chin-Ups (UB Pull) 3x8
Dumbell Rear Lateral Raise (Schouders) 3x10
Calf Raises (Kuiten) 3x10
Ab-roller (Buik) 3x15a20
Dag3 zal plaats vinden in het weekend, afgaande hoe mijn herstel is van Dag1 en Dag2.
Het is dus niet standaard dat ik elke week 3x train en het komt dus ook voor dat ik soms alleen aan 2 keer trainen toe kom.
Vandaar dat ik ook had besloten destijds om een ABC schema te maken en niet voor ABABABA te gaan.
Mijn vraag is of dit ook gaat belemmeren met de spiergroepen, door de wisseling van intensiviteit elke week/weken. ( ene keer 2x, andere keer 3x )
Zoals Dumbell Lateral Raise, het kan best wezen dat ik die dus een paar weken helemaal niet uitvoer. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de rest van de oefeningen.
Krijg ik dan niet achterstand in een bepaalde spiergroep wat problemen kan opleveren?
Dag 1
Squat (LB) 5x5
Bench Press (UB Push) 5x5
Barbell Bent-over Row (UB Pull) 5x5
MilitaryPress (Schouders) 3x8 toekomst Clean And Press
Barbell Curl (Isolatie Bicep) 3x8
CalfRaises (Isolatie Kuiten)3x8
Ab-roller 3x15a20 (Buik&Core)
Dag 2
Deadlift (LB) 3x5
Incline Bench Press (UB Push) 5x5
Pull-Ups (UB Pull) 5x5