Benen trainen in meerdere dagen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wil je nog even wat meegeven. Ga nou niet direct op het gewicht zitten waar je max 5x5 mee kan maken. Lager inzetten en elke keer met 2,5 verhogen.. !

Comment

En met welke gewichten zou je dan beginnen?

Comment

Techniek is n1. Zorg eerst dat die perfect is. Pak een gewicht waarmee jij een pefecte techniek kunt hanteren.
        Buiten dat kan niet iedereen even diep squaten. Dus laat je niet wijs maken dat je niet diep genoeg gaat, als het niet goed voelt.
        Techniek is echt heel belangrijk, Goeie techniek is minder kans op blussure, is meer gainz!
        Mind is everything.

Comment

Hoe meer je het opsplitst hoe minder spierpijn je krijgt. Dezelfde reden waarom een stukadoor niet stijf is na een dag werken en jij wel als je zelf een klein plafonnetje stukadoort.

Het laag houden van het aantal herhalingen zorgt er ook voor dat je minder stijf wordt (minder verzuring). Ik zou het opspitsen in 2'en en voor je voetbal training niets. Dus bijv:
          Ma: squat 8 sets a 2 herhalingen met een gewicht waar je 10 herhalingen mee kan en elke week 5kg bijvoegen; hierna dan nog 5 setjes good mornings a 5 herhalingen en klaar
          Wo: squat 8 sets a 4 herhalingen met een gewicht waar je 12 herhalingen mee kan en elke week 5kg bijvoegen3

Je hoeft geen deadlifts te doen.. Good mornings zijn prima. Je kan er ook nog wat cleans bij doen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X