Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
3500 lijkt me erg weinig bij voetbal verbrand je makkelijk 500 kcap dus het komt erop neer dat je maar 3000 per dag binnenkrijgt.
als jij per week geen 0,3-0,5 kg aankomt eet je te weinig.
3500 lijkt me erg weinig bij voetbal verbrand je makkelijk 500 kcap dus het komt erop neer dat je maar 3000 per dag binnenkrijgt.
als jij per week geen 0,3-0,5 kg aankomt eet je te weinig.
Dat zal dan neem ik aan op de dagen moeten dat ik train? Ik zal eens bij gaan houden wat ik aankom, heb namelijk wel het gevoel dat ik iets aankom.
Wat is de beste manier om je vetpercentage te berekenen? Want die apparaten in de sportschool zijn niet echt geloofwaardig...
Vind het geen goed idee. Hetzelfde aantal oefeningen en setjes doen maar dan de ene helft op de ene dag de andere helft op een andere dag. Dat betekend dat je op beide dagen je spiervezels niet fatsoenlijk uitput.
Gewoon 1x per week goed aanpakken die benen, plan die training zo ver mogelijk van je voetballen af. Meestal zijn dag 1 en 2 het ergste kwa spierpijn. Daarna valt het wel mee. Dus als je op dag 3 of 4 gaat voetballen is het prima te doen. Ik neem aan dat jullie meestal warming up doen tijdens de training? Iets van rondjes rennen? Na de warming up zal je er nog weinig van merken. Probeer het eens
Die dingen kosten geen drol en als je het iedere keer door dezelfde laat meten of zelf meet,redelijk accuraat
Klinkt heel logische inderdaad haha. Nee dat begreep ik al maar ik las vaak dat het niet zo makkelijk om het te berekenen met zon metertje dus stelde de aanschaf steeds uit.
Heb je een aanrader? Op de bodyenfit shop zijn onderstaande alleen op voorraad;
Vind het geen goed idee. Hetzelfde aantal oefeningen en setjes doen maar dan de ene helft op de ene dag de andere helft op een andere dag. Dat betekend dat je op beide dagen je spiervezels niet fatsoenlijk uitput.
Gewoon 1x per week goed aanpakken die benen, plan die training zo ver mogelijk van je voetballen af. Meestal zijn dag 1 en 2 het ergste kwa spierpijn. Daarna valt het wel mee. Dus als je op dag 3 of 4 gaat voetballen is het prima te doen. Ik neem aan dat jullie meestal warming up doen tijdens de training? Iets van rondjes rennen? Na de warming up zal je er nog weinig van merken. Probeer het eens
Oke bedankt! Kan veel reacties van je die ik lees erg waarderen en leer er veel van dus zal je advies opvolgen! De maandag zal ik nu gaan proberen te gebruiken als dag om me benen goed aan te pakken. Al zijn er maandagen bij dat ik nog wat spierpijn hebt van zaterdags voetballen.. Meestal fiets ik dan een minuut of 20 om die spierpijn er uit te fietsen voor de volgende dag voetbaltraining. Is het dan wel verstandig om me benen met die spierpijn goed aan te pakken?
Mijn excuses, ik zie nu pas dat je 3x per week voetbalt. Ik meende dat je 1x trainde + 1 wedstrijd. Dit maakt het natuurlijk wel een stuk moeilijker plannen. Ik neem aan dat voetbal een hoge prioriteit bij je heeft. Veel massa in de benen maakt je ook een stuk langzamer, iets wat je bij voetbal niet wilt hebben. Misschien is het een idee om te focussen op explosiviteit en kracht? Dan hoef je ook niet zo veel volume te draaien waar je flink wat spierpijn aan over kan houden.
Jaa het is heel lastig plannen omdat ik vaak op zondag/maandag nog spierpijn hebt van zaterdag omdat ik vaak last gehad heb van blessures en dus conditioneel/fysiek wel wat achterstand hebt. Voetbal heeft zeker de hoogste prioriteit.. Maar fitness doe ik er zeker serieus bij. En hoe denk je dat ik dat het beste kan aanpakken?
Ik zou het simpel houden. Gewoon wat setjes squatten en lekker zwaar gaan icm weinig herhalingen. Misschien iets van 5x5? Wat calfraises en het daarbij laten... en ik zou het op de dinsdag doen. Heb je iets meer tijd om bij te komen van je wedstrijd (waar jij je vol geeft) en heb je na je voetbaltraining van die dag meer tijd om te herstellen
Klinkt heel logische inderdaad haha. Nee dat begreep ik al maar ik las vaak dat het niet zo makkelijk om het te berekenen met zon metertje dus stelde de aanschaf steeds uit.
Heb je een aanrader? Op de bodyenfit shop zijn onderstaande alleen op voorraad;
Ik zou het simpel houden. Gewoon wat setjes squatten en lekker zwaar gaan icm weinig herhalingen. Misschien iets van 5x5? Wat calfraises en het daarbij laten... en ik zou het op de dinsdag doen. Heb je iets meer tijd om bij te komen van je wedstrijd (waar jij je vol geeft) en heb je na je voetbaltraining van die dag meer tijd om te herstellen
Dus jij denkt dat dat genoeg is om je benen lekker aan te pakken voor iemand die voetbalt? Het is toch ook zo dat wanneer je je benen traint de rest van je lichaam ook sneller gaat groeien?
Het ligt eraan hoe diep je gaat met sqatten, anders zou ik juist meer hamstring oefeningen doen.
Dat is een spiergroep die minder dan quads belast wordt tijdens voetbal(trainingen).
Daardoor zie je vaak hamstringblessures bij het voetbal.
De rest van je lichaam kan inderdaad beter groeien door verhoogd testosteron bij benentraining.
Dit geldt net zo goed bij andere spiergroepen, maar iets meer bij grote spiergroepen zoals rug en benen.
Dus jij denkt dat dat genoeg is om je benen lekker aan te pakken voor iemand die voetbalt? Het is toch ook zo dat wanneer je je benen traint de rest van je lichaam ook sneller gaat groeien?
Zo zou ik het persoonlijk doen. Op massa trainen lijkt me niet logisch, dus ik zou me gaan focussen op kracht. En voor kracht heb je niet zo veel volume nodig als voor hypertrofie. Zoals Rain al zei, voel je vrij om nog wat voor je hamstrings te doen.
Het verhaal benen trainen want dan groeit de rest snelller is wat opgeblazen als je het mij vraagt. Natuurlijk maak je wat meer hormoontjes aan, maar je merkt hier vrij weinig van.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment