Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zulke dingen weet jij dan weer hé !
Beetje kinderachtig ook dynamix , niet echt nodig !
Maar laat maar , heeft toch geen zin om het uit te gaan leggen met jouw vandaag volgens mij.
In plaats van inhoudelijk in te gaan op iets van het verhaal kan je alleen naar de foto kijken. Dat hij nog eens 185kg gebankt heeft maakt daarbij niets uit, net als andere prestaties uit zijn verleden. Hij is nog steeds een gerespecteerd coach die vooral toegespitst is op het trainen van atleten, geen bodybuilders of powerlifters.
Je noemt jezelf 'personal trainer'. Blijkbaar vind je zelf dat je aan dat niveau van een trainer voldoet. Je kan een beetje roepen, maar inhoudelijk heb je eigenlijk niks bij te dragen hierin en dat is best jammer. Misschien pas je zelf ook wel in de categorie 'Frankenstein type of isolation training' zoals Dan John omschrijft en maakt het je daarom kwaad?
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
In plaats van inhoudelijk in te gaan op iets van het verhaal kan je alleen naar de foto kijken. Dat hij nog eens 185kg gebankt heeft maakt daarbij niets uit, net als andere prestaties uit zijn verleden. Hij is nog steeds een gerespecteerd coach die vooral toegespitst is op het trainen van atleten, geen bodybuilders of powerlifters.
Je noemt jezelf 'personal trainer'. Blijkbaar vind je zelf dat je aan dat niveau van een trainer voldoet. Je kan een beetje roepen, maar inhoudelijk heb je eigenlijk niks bij te dragen hierin en dat is best jammer. Misschien pas je zelf ook wel in de categorie 'Frankenstein type of isolation training' zoals Dan John omschrijft en maakt het je daarom kwaad?
Het artikel gaat over massa opbouwen, niet over kracht.
Ik neem hem dus niet serieus. Samenvatting van het artikel: time under tension is belangrijk en als je massa wilt ga dan maar 2x30 reps squatten. Dat laatste werkt alleen voor absolute beginners, aangezien je boven de +-60% van je RM dient te trainen voor massaopbouw. Die foto van hem bevestigt mijn argument alleen maar.
Wat is dat toch met jouw en die app Grinder , hoe kom je er bij ?!
Het is ook echt niet grappig hoor Bynanix
Waar Dynamix zijn mond vol van is , loopt zijn hart van over
Wat is dat toch met jouw en die app Grinder , hoe kom je er bij ?!
Het is ook echt niet grappig hoor Bynanix
Waar Dynamix zijn mond vol van is , loopt zijn hart van over
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment