interview 3 Keys To Building Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by db96 View Post
    5 tekens
    Pfffff , stoer hoor zo'n plaatje!
    Kon je het niet typen ?
    Zegt wel weer genoeg over jouw DB96 , genoeg mensen zoals jouw op internet ook.
    Weer zo'n ventje wat alleen maar zijn frustratie op internet kwijt kan.

En als je mensen face to face tegen komt zit je broek vol.
    Zo makkelijk te door zien allemaal , het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden.

Ik moet er ook alleen maar om lachen!

Comment

Geweldige observatie

Comment

Originally posted by db96 View Post
        Geweldige observatie
        Grappig dat nou net jij dat moet zeggen , want jij bent zo'n helder licht of niet ?!

Heb je niks beters te doen ?
        Maak jij je nou maar druk om mensen die hun account willen verwijderen om een verjaardags mail.

Comment

Wat typisch, ik irriteer me gewoon dood aan die posts van met ellelange regels aan alleen maar stront wat uit je muil komt maakt niet uit waarover je lult het is 99% toch stront. Of het nou de 1000ste aanval op bepaalde leden is, of gezeik over privacy

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
            Het artikel gaat over massa opbouwen, niet over kracht.

Ik neem hem dus niet serieus. Samenvatting van het artikel: time under tension is belangrijk en als je massa wilt ga dan maar 2x30 reps squatten. Dat laatste werkt alleen voor absolute beginners, aangezien je boven de +-60% van je RM dient te trainen voor massaopbouw. Die foto van hem bevestigt mijn argument alleen maar.
            Ik zeg niet dat ik het met alles van hem eens ben, maar beredeneer nu gewoon eens wat hij zegt: de meeste hebben te weinig time under tension voor het hele lichaam (van top tot teen). De squat is een oefening waarbij in je gehele lichaam spanning vereist is. Hij vult het in met als doel 50 reps squats met 100kg in dit voorbeeld. Lijkt mij een prima uitgangspunt als je bedenkt dat volume altijd de basis is van groei.

Dat jouw theoretisch kader niet overeenstemt met zijn ervaringen is niet erg, alleen het is wel vreemd dat je er niet voor open staat. Je beperkt jezelf op die manier.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Het ging even goed .
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                Het ging even goed .
                Ik scheld toch ook mensen niet uit hier met plaatjes , dat zijn toch vreemde reacties allemaal wat hij geeft die DB96.
                Vraag er toch ook niet om!

Zal wel aan mij liggen , moet kunnen..

Comment

Het probleem is dat veel leden alles veel te serieus nemen, vooral zichzelf.
                  Ik snap vaak de discussie niet, maar als ik het wel snap lach ik er om.
                  Er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
                  (Dat feijenoord gewonnen heeft bv )
                  En als iemand het er niet je eens is, jammer dan.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja tuurlijk !
                    Plaatjes als kankermongool , stront uit je muil hoort er maar bij dan.
                    Ik kan er zeker nog wel om lachen!
                    Het zakt alleen naar kleuter niveau en ik vraag niet om dit ge-etter.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                      Ja tuurlijk !
                      Plaatjes als kankermongool , stront uit je muil hoort er maar bij dan.
                      Ik kan er zeker nog wel om lachen!
                      Het zakt alleen naar kleuter niveau en ik vraag niet om dit ge-etter.
                      Het is allemaal de schuld van de rabobank, illuminati en de bilderberggroep!
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dat klopt Gus.
                        Ooit geef je mij gelijk, maar dan is het te laat.

Dat plaatje van kankermongool is inderdaad triest, maar db96 is ook pas 17 jaar .
                        Hij vindt het waarschijnlijk leuk om olie op het vuur te gooien, maar dat vuurtje steek jij aan.
                        Wat is de meerwaarde om met een puber in discussie te gaan?

Laat gaan man, jij windt je veel te veel op.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Het is allemaal de schuld van de rabobank, illuminati en de bilderberggroep!
                          Even serieus: die bankmensen (van de Rabo) zijn echt nare gasten (uitzondering daargelaten). Maarja, anders neem je natuurlijk ook nooit zo'n baan :').

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                            Ik zeg niet dat ik het met alles van hem eens ben, maar beredeneer nu gewoon eens wat hij zegt: de meeste hebben te weinig time under tension voor het hele lichaam (van top tot teen). De squat is een oefening waarbij in je gehele lichaam spanning vereist is. Hij vult het in met als doel 50 reps squats met 100kg in dit voorbeeld. Lijkt mij een prima uitgangspunt als je bedenkt dat volume altijd de basis is van groei.

Dat jouw theoretisch kader niet overeenstemt met zijn ervaringen is niet erg, alleen het is wel vreemd dat je er niet voor open staat. Je beperkt jezelf op die manier.
                            Ik ben het er wel mee eens dat TUT essentieel is voor groei, maar wel in combinatie met het juiste volume. Als je lager dan 60% van je 1RM gaat trainen dan ben je gewoon je uithoudingsvermogen aan het trainen, dus in dat opzicht klopt het niet wat hij zegt.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                              Het artikel gaat over massa opbouwen, niet over kracht.

Ik neem hem dus niet serieus. Samenvatting van het artikel: time under tension is belangrijk en als je massa wilt ga dan maar 2x30 reps squatten. Dat laatste werkt alleen voor absolute beginners, aangezien je boven de +-60% van je RM dient te trainen voor massaopbouw. Die foto van hem bevestigt mijn argument alleen maar.
                              Dit vraagt toch wel even om een pic van Dynatwix Anders kunnen we jou ook niet meer serieus nemen...

Comment

Interessant artikel. Heeft iemand het schema van Mass Made Simple? Ben benieuwd waar dat uit bestaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X