Mijn bankdrukken staat al maanden 'stil'. Ik merk dat mijn borst groeit maar wanneer je je bankdruk om de zoveel tijd zie verhogen geeft dat natuurlijk een motiverend gevoel. Ik hang nu al heel wat maanden op het gewicht; stang+ 40- t/m 45kg.
Ik weet dat mijn uitvoering goed is die probeer ik ook niet te forceren zoals ik bij vele zie zodat ze toch wat meer kunnen drukken.
Gisteren borst getraind; 3 setjes
65kg 1x8 waarvan laatste 2 met spotter
62,5kg 1x8 waarvan laatste 2 met spotter
60kg 1x8 waarvan laatste met spotter
Ik train samen met een vriend en m'n rust periode is wanneer hij aan de beurt is.
Is er een manier van trainen om mijn bankdrukken te verhogen? Want heb niet het gevoel dat het zo echt vooruit gaat. Ik probeer mijn borst trouwens 2x per week te trainen met de volgende oefeningen;
Bench press 3x8
Incline bench press 3x8
Cable setjes 3x8 laag, midden, hoog
Ik weet dat mijn uitvoering goed is die probeer ik ook niet te forceren zoals ik bij vele zie zodat ze toch wat meer kunnen drukken.
Gisteren borst getraind; 3 setjes
65kg 1x8 waarvan laatste 2 met spotter
62,5kg 1x8 waarvan laatste 2 met spotter
60kg 1x8 waarvan laatste met spotter
Ik train samen met een vriend en m'n rust periode is wanneer hij aan de beurt is.
Is er een manier van trainen om mijn bankdrukken te verhogen? Want heb niet het gevoel dat het zo echt vooruit gaat. Ik probeer mijn borst trouwens 2x per week te trainen met de volgende oefeningen;
Bench press 3x8
Incline bench press 3x8
Cable setjes 3x8 laag, midden, hoog
Comment