Bankdruk verhogen, hoe? wie tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by AFCA90 View Post
    En waar doelen jullie dan precies op? Wat doe ik niet goed? Tuurlijk is het lastig je mening geven zo maar ik bedoel aan de hand van mijn beschrijving.
    Heb je men linkje goed bekeken?
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

En waar doelen jullie dan precies op? Wat doe ik niet goed? Tuurlijk is het lastig je mening geven zo maar ik bedoel aan de hand van mijn beschrijving.
      Stang moet op je borst komen, 3 seconden negatief is ook niet handig over het algemeen. Daarnaast hoor ik je niks zeggen over dat je je ellebogen op 45 graden houdt, dat je je schouderbladen samenknijpt en naar beneden houdt, dat je je rug archt en dat je je knieen onder je heupen houdt.

Wellicht heb je iets aan dit filmpje:

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
        waarom tik je de borst eigenlijk niet aan? is daar een reden voor?
        Bij mij op de sportschool is gezegd dat die de borst niet moet aantikken maar er net boven moet zitten..

Comment

Bij mij op de sportschool is gezegd dat die de borst niet moet aantikken maar er net boven moet zitten..
          van wie heb je dat gehoord? van die labiele kamerplanten bij basic-fit ?
          Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
            van wie heb je dat gehoord van die labiele kamerplanten bij basic-fit ?
            Nou ik zal je zeggen dat ik het tot een week geleden wel hebt gedaan maar er dus door iemand op gewezen werd.. Iemand die wat jaartjes ervaring hebt ook al zegt dat niet altijd wat natuurlijk maar dan neem je het al sneller aan. En zeker als je het gevoel hebt dat je stilstaat..

Comment

Ik had dezelfde probleem ongeveer 8-12 maanden geleden, weet niet meer precies.
              En bij mij lag het echt aan mijn techniek...
              Ik drukte met moeite 60kg en nu is mijn max 80kg en ik maak steeds progress.
              Als ik jou was zou ik het ff opnemen en hier posten en hopen op tips van bepaalde mensen op bodynet.

Comment

Om spanning op je borst te krijgen/houden, hoef je hem niet perse aan te tikken.
                Maar 5 cm of meer erboven stoppen is teveel.
                Als je lager gaat zal je zien dat het zwaarder wordt.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als je voldoende eet om aan te komen en niet vooruit gaat op een oefening kan het niet meer echt missen. Je manier van trainen is niet op je doelen afgesteld, repranges sowieso niet en je techniek zal echt beter kunnen.

Leer zelf ook nog elke bench training meer en meer bij, techniek wordt zwaar onderschat op de bench
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wat zijn je reps bij de Bench? 3x8?

Probeer eens te variëren hierin. Kan je 1x8 65kg probeer dan 3/4x6 60/63kg etc etc

Comment

Dag 1: Bench (wel full doen) 10x3hh (dus 10 setjes a 3 herhalingen)
                      Dag 3: Bench (wel full doen) 10x4
                      Dag 5: Bench (wel full doen) 10x5
                      (optie: dag 6: schouders licht 5x5 of incline bench licht 5x5, licht is gewicht waar je gemakkelijk 8-10 reps mee kan).

Dan in week 1 telkens 75% van je max. gebruiken. Week 2 (dus dag 1,2,3 van week 2) voeg je 5kg toe. Week 3 weer, enz. tot je niet meer toe kan voegen. Dan een weekje rustig aan en daarna weer knallen.

GEEN isolatie doen als je bovenstaand doet. Succes.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X