Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen, ik ben Thomas, 18 jaar oud en doe nu 8 maanden aan bodybuilding. Ik heb dit al vanaf het begin zo serieus mogelijk gedaan, veel opgezocht en geleerd en uiteindelijk leuke progressie geboekt in die 8 maanden. Dit deed ik met een split schema. Die was als volgt:
Dag 1: benen en schouder
Dag 2: rug en bicep
Dag 3: borst en tricep
Dag 4: rust
-repeat
Alleen hoorde ik en las ik na veel onderzoem dat je meer massa schijnt aan te maken (vooral in mijn geval omdat ik nog geen jaar bezig ben) met full body workouts, dus ben ik aan de slag gegaan met het maken van een full bkdy schema, die ziet er zo uit:
A:
5x5 Squats
5x5 Barbell row
5x5 Bench press
4x8 Dumbbell shoulder press
4x8 Tricep extensions
4x12 Bicep curls
B:
5x5 Deadlift
5x5 Military press
4x8 One arm dumbbell row
4x8 Dumbbell press
4x8 Close grip bench press
4x12 Incline dumbbell curls
A:
5x5 Squats
5x5 Barbell row
5x5 Bench press
4x8 Tricep extensions
4x12 Bicep curls
Is dit een redelijk schema? Ik hoor het graag! Bedankt alvast.
Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen, ik ben Thomas, 18 jaar oud en doe nu 8 maanden aan bodybuilding. Ik heb dit al vanaf het begin zo serieus mogelijk gedaan, veel opgezocht en geleerd en uiteindelijk leuke progressie geboekt in die 8 maanden. Dit deed ik met een split schema. Die was als volgt:
Dag 1: benen en schouder
Dag 2: rug en bicep
Dag 3: borst en tricep
Dag 4: rust
-repeat
Alleen hoorde ik en las ik na veel onderzoem dat je meer massa schijnt aan te maken (vooral in mijn geval omdat ik nog geen jaar bezig ben) met full body workouts, dus ben ik aan de slag gegaan met het maken van een full bkdy schema, die ziet er zo uit:
A:
5x5 Squats
5x5 Barbell row
5x5 Bench press
4x8 Tricep extensions
4x12 Bicep curls
B:
5x5 Deadlift
5x5 Military press
4x8 One arm dumbbell row
4x8 Dumbbell press
4x8 Close grip bench press
4x12 Incline dumbbell curls
A:
5x5 Squats
5x5 Barbell row
5x5 Bench press
4x8 Tricep extensions
4x12 Bicep curls
Is dit een redelijk schema? Ik hoor het graag! Bedankt alvast.
Comment