wat kan je bereiken op x aantal dagen per week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Bedoelde als je 120+ kg bent dat je wss aangepaste supplementen hebt . Dat maakt de regels ten aanzien van trainingsfrequentie beduidend anders, al is het maar door ander herstel en eiwitsynthese die veel langer duurt.

Neemt niet weg dat 3 x per week prima is imo hoor.
    Oh ja natuurlijk

Ja dat dacht ik ook. 3x kan prima zijn als dat je beter ligt toch
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Buiten dat de extra supplementen uiteraard aardig bij hebben gedragen aan hun fysiek, hebben de meeste buffels 'vroeger'ook wel meer dan 3 x p.w getraind.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Maar dat houdt nog niet in dat meer altijd beter is? Je intensiteit, niveau, overige bewegingspatroon, voeding, rust, natuurlijk herstelvermogen en alles speelt mee lijkt mij?
        Ik vind het niet fijn, 3x in de week. Maar ik vind het te simpel om te zeggen dat je daarmee geen progressie kan boeken (ongeacht het niveau). En ergens geloof ik ook wel dat er een groep mensen is waarbij dat beter past.
        En gebruik van anabolen of niet, 3x in de week deel je anders in dan 6x in de week.

En wat je ook doet, het belangrijkste is denk ik dat iemand zich er goed bij voelt. Dat iemand er lol in houdt, anders is het sowieso verdomd zwaar om vol te houden.

Maar om terug te komen op ts; ts is het al jaren ineens beu. Alles of niets type, en als je dan de lat te hoog legt dan ks het geen volhouden (al klopt mijn beeld van tz misschien totaal niet)

Comment

9 van de 10 heeft een ruggengraat als een nat vloeitje...

De enkelen die gewoon hun vreten naar binnen stampen, trainen als een tijger en doen wat ze moeten doen. Die komen er wel.... De anderen zijn gymvulling, en ouwehoeren meer dan dat ze doen. Trainen ze 1x stevig, zijn ze volgens deze 3 weken geblesseerd.... Nee trut, je hebt gewoon spierpijn omdat je elastiekjes geen reet gewend zijn....

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post

De enkelen die gewoon hun vreten naar binnen stampen, trainen als een tijger en doen wat ze moeten doen. Die komen er wel.... De anderen zijn gymvulling, en ouwehoeren meer dan dat ze doen. Trainen ze 1x stevig, zijn ze volgens deze 3 weken geblesseerd.... Nee trut, je hebt gewoon spierpijn omdat je elastiekjes geen reet gewend zijn....
            Mee eens knul

Comment

Hahahahaha!

Comment

Heerlijk dit
                "Straight outta gym"

Comment

Gewoon zo vaak trainen als je wilt en daar plezier in hebt en kan blijven houden. Verder op je vreten letten en iedereen traint wel voor resultaat?

En als je resultaten boekt helpt dat zeker ook. Ik hou van trainen, maar ik zou liegen dat ik zou doen wat ik zou doen als ik 0 resultaat zou boeken.
                  Last edited by Iron Mind; 20-05-2015, 17:48.
                  "Straight outta gym"

Comment

ik ga er dan toch nog maar eens voor gaan en hoop dat ik deze keer beter resultaat boek als voorgaande keren. Ga gaan voor 3 trainingen per week.

Mijn startdoel is een fysiek zoals een andy whitfield (spartacus in seizoen 1), of crixus of gannicus in spartacus.
                    Dit is van waar ik nu sta al een hele weg maar is volgens mij wel clean bereikbaar. Ik weet van mezelf dat ik geen spartaans voedingsschema elke dag van de week kan volgen, ik lust tussendoor wel eens iets vettiger als een frietje of een pizza maar het merendeel van de week kan ik me hier wel aan houden. Dan is deze fysiek wel bereikbaar veronderstel ik?

Comment

Ik neem aan dat jij niet bedoelt dat je exact hetzelfde figuur als een van die gasten wilt bereiken want dat is ten eerste onmogelijk omdat je niet hun tweelingbroer bent.

Zo'n Hollywood figuur bereiken is niet moeilijk. Het komt neer op 2 hoofdpunten.

1) Focus op traps, borst, schouders en abs
                      2) Laag vetpercentage

Tevens worden er trucs uitevoerd zodat het er allemaal imposanter uitziet. Met een laagje olie en goede goede belichting kom je een heel eind. En die gasten worden soms gefilmd nadat ze opgepompt zijn zodat het er indrukwekkender lijkt. Die gast van Man of Steel bijvoorbeeld was constant pullups aan het doen op de set.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Iedereen heeft toch een streefdoel, en je spiegelt dat toch altijd naar een andere persoon. Natuurlijk ben ik niet hun tweelingsbroer.
                        Die goed ontwikkelde borst en traps vind ik gewoon mooi, enkel de armen mochten net iets indrukwekkender zijn. Ik snap ook heus wel dat je met olie en belichting veel kan bereiken, in sommige scenes zie je een gigantisch verschil in lichaamsbouw.
                        Maar het lijkt me dat zo een fysiek mogelijk is om clean te bereiken, en met een goed voedingsschema waar ik me 90% van de tijd kan aan houden. Zoals vermeld ga ik sowieso wel eens vettiger eten als goed voor me is, dus wil ik ook geen onrealistische doelen stellen op dit moment. Voorts wil ik vooral de focus op mijn borst leggen omdat ik een gynaecomastie ingreep heb ondergaan en ik nog steeds een ingevallen borst heb, ik hoop dat dit helpt.

Comment

Wat ik bedoel te zeggen is dat een streefdoel wel ok is, maar als jij je gaat spiegelen naar een ander persoon kom je soms bedrogen uit. Als die persoon alleen al een andere botstructuur heeft dan jij dan zul je er nooit op lijken.

En ja, clean kan je heel ver komen. Je maakt al verdomd veel indruk met een kleine toename in spiermassa en een laag vetpercentage.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

wegens in het weekend geen tijd zie ik de noodzaak om 2 dagen na elkaar te trainen. Mag ik op maandag bovenlichaam, dinsdag benen en dan op donderdag nogmaals bovenlichaam?

Ook kreeg ik de vraag in de fitness wat mijn doelen waren. Mijn hoofddoel is massa kweken maar toen hij een betere conditie aanhaalde en uit de test bleek dat ik slechts op conditieniveau 2 zat, spreekt dit ook wel tot de verbeelding. Volgens hem is dit perfect combineerbaar. Ik zou dan 45min per training extra cardio doen. Wat denken jullie, is dit combineerbaar op deze manier of ga ik dan massa opofferen?

Voorts ben ik momenteel ook nog een proteinedieet aan het volgen, zou ik op de dag van een training toch nog wat koolhydraten eten voor de training of kan ik het zo ook proberen? Iemand ervaringen?

Comment

wegens in het weekend geen tijd zie ik de noodzaak om 2 dagen na elkaar te trainen. Mag ik op maandag bovenlichaam, dinsdag benen en dan op donderdag nogmaals bovenlichaam?
                              Dat kan zeker. Een UB/LB schema zou in deze veel voor jou kunnen betekenen. Hier op het forum staat een schema wat is afgestemd om ma-di-do-vr. Dus twee rustdagen tussen lichaamsgroepen. In mijn log staat ook mijn (UB/LB) schema, welke prima te volgen is in mijn ervaring.

"Proteinedieet" snap ik niet zo. Wat houdt dat precies in en hoe is dat anders dan wat vaker gehanteerd wordt, als in het simpelweg creƫeren van een calorisch overschot? Dat laatste wat ik noem zou eigenlijk al voldoende moeten zijn om te groeien (icm een degelijk trainingsschema). Cardio kan je er zeker bij houden, zorg dan alleen dat je meer eet.
                              All time PRs: 195/135/232,5
                              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Waarom doe je niet:
                                Maandag UB
                                Dinsdag LB
                                Donderdag Fb

Zodat je ook je LB 2x p.w belast.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse