wat kan je bereiken op x aantal dagen per week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zit momenteel (volgens meting met zo een tanika) op 29% bf. Ik vertrouw die tanika geen 100% maar tussen de 20% en 25% ben ik zeker op dit moment. Ik wil dus liefst cutten en tegelijk beginnen met trainen. Omdat het zoveel jaren geleden is ben ik terug een beginneling en denk ik wel dat ik zowel een beetje massa kan aanzetten als (veel) vet verliezen.

Proteinedieet is dus eerder geen koolhydraten eten (met een korrel zout te nemen want groenten bevatten ook koolhydraten, het doel is om onder de 40gr per dag te blijven) en voornamelijk eiwitten en een beetje goede vetten te consumeren. Ik creeer hier dus eerder een groot calorietekort mee dan een overschot.

Ik ga (door voorgaande ervaring) hier ENORM hard op kwa vetverlies, heb enkel een beetje schrik voor energietekort en/of nog massaverlies als ik hier nog zwaar bij ga trainen

Comment

Volgens mij moet je de basis nog eens goed doornemen, want ik krijg niet het idee dat je het allemaal goed hebt begrepen.
      Ik doe een gok

Comment

Waarom zo verschrikkelijk moeilijk doen terwijl het ook makkelijk kan?
        Een tekort is een tekort, of dat nou door koolhydraten, vetten of door eiwitten wordt gecreëerd.

ENORM hard gaat het ook als je op de normale manier cut, alleen is het dan véél beter vol te houden.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik doe niet moeilijk, proteinedieet is voor mij makkelijker vol te houden omdat ik sneller resultaat zie en de dingen die ik niet langer mag eten die koolhydraten bevatten (zoals brood, aardappelen) eet ik toch niet heel graag. Dat dieet is mij gewoon op het lijf geschreven.

Ik heb al verscheidene dieeten geprobeerd en als je ze goed aanpakt boek je op allemaal goede resultaten, maar proteinedieet is voor mij persoonlijk gewoon het beste

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            proteinedieet is voor mij persoonlijk gewoon het beste
            Top dat dit voor jou het beste werkt. Vaak is het een stuk moeilijker om dit op langer termijn vol te houden in vergelijking met een dieet dat wel een normale hoeveelheid koolhydraten bevat. 40 gram koolhydraten is wel erg weinig naar mijn mening. Heb je dan nog wel voldoende energie gedurende de dag?

En wat zijn je voornaamste eiwitbronnen? Kan me voorstellen dat je na een tijdje toch weinig inspiratie meer hebt qua voeding.
            "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Ben ook wel benieuwd naar je proteine schema
              Food is an important part of a balanced diet.
              ~Fran Lebowitz

Comment

je kan mijn oorspronkelijke log hier vinden:
                http://forum.bodynet.nl/afslanken/63...lanklog-4.html

toen 26kg verloren op 98 dagen denk ik. Werkt dus zeer goed voor mij zoals ik al aanhaalde .
                Had toen ook niet echt last van weinig energie, maar heb ook geen zware KT gedaan. Vroeg me daarom dus af of ik vlak voor de training wat kh zou eten of gewoon zonder proberen.

Comment

Flink wat kilo's kwijt in korte tijd, respect hoor! Je voeding lijkt me wel erg weinig, dit is wel goed vol te houden voor je dan?

Wat betreft die extra koolhydraten voor je training, die extra calorieën kun je goed gebruiken denk ik.
                  "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X